news-background
news-background

تریلر رسمی سریال پرستاره Feud: Capote vs. the Swans

شبکه اف‌ایکس تریلر رسمی مینی‌سریال «عداوت: کاپوتی در برابر قوها» (Feud: Capote vs. the Swans) به تهیه‌کنندگی «رایان مورفی» را چهارشنبه این هفته منتشر کرد.

این فصل از «عداوت» اقتباسی است از کتاب پرفروش «زنان کاپوتی: داستان واقعی عشق، خیانت و آواز قوی یک دوران» (Capote’s Women) نوشته «لورنس لیمر». کتاب لیمر زندگی «ترومن کاپوتی» نویسنده آمریکایی را شرح می‌دهد که با انتشار داستان کوتاهی در مجله «اسکوایر» در سال ۱۹۷۵ به چندین دوست زن خود از پشت خنجر زد. «گاس ون سنت» هر هشت اپیزود «عداوت» را کارگردانی کرده در حالی که «جان رابین بیتس» نویسنده و شورانر سریال است.

«تام هالندر» در این سریال نقش کاپوتی، «نایومی واتس» در نقش «بیب پیلی» نویسنده مجله، «مالی رینگوالد» در نقش «جوان کارسون» همسر «جانی کارسون» مجری آمریکایی، «دمی مور» در نقش «آن وودوارد» مدل و بازیگر، «دایان لین» در نقش «اسلیم کیث» مدل سرشناس، «کالیستا فلاکهارت» در نقش «لی ریدزی‌ویل» بازیگر آمریکایی، و «کلویی سوینی» در نقش «سی.زی. گست» بازیگر و نویسنده ظاهر خواهند شد. این فصل از «عداوت» آخرین سریال «تریت ویلیامز» خواهد بود که در ماه ژوئن در یک حادثه رانندگی با موتورسیکلت از دنیا رفت. او در این سریال نقش «بیل پیلی» مدیر شبکه سی‌بی‌اس را بازی می‌کند.

پخش «عداوت: کاپوتی در برابر قوها» از ۲۴ ژانویه آغاز می‌شود و تا ۳۱ مارس ادامه دارد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید