news-background
news-background

لانتیموس آماده همکاری پنجم با اما استون

چهارمین فیلم استون و لانتیموس در مرحله پس از تولید قرار دارد.

«یورگوس لانتیموس» می‌گوید با «اما استون» درباره چهارمین فیلم مشترکشان گفت‌وگو کرده است. «موجودات بیچاره» (Poor Things) سومین همکاری استون با فیلمساز یونانی است اما این دو در فیلم‌های «سوگلی» (The Favourite)، «جنس مهربانی» (Kind of Kindness) که در مرحله پس از تولید قرار دارد و یک فیلم کوتاه (Bleat) همکاری کرده‌اند.

تاریخ اکران «جنس مهربانی» که پیش‌تر با نام «و» (AND) شناخته می‌شد نامشخص است اما «جسی پلمانز»، «ویلم دافو»، «هونگ چائو» و «مارگارت کوالی» دیگر بازیگران فیلم خواهند بود.

لانتیموس در مصاحبه با «لیتل گلد من» می‌گوید پس از «جنس مهربانی» ممکن است برای پنجمین بار با استون همکاری کند: «بله. پس از تمام شدن این یکی، درباره بعدی حرف می‌زنیم. این فیلم بلند را را در نیو ارلئانز فیلمبرداری کردیم و حالا در حال تدوین است و «موجودات بیچاره» حالا بیرون آمده، بله درباره ساختن اثر دیگری گفت‌وگو می‌کنیم.»

 استون پیش‌تر در مصاحبه با «ایندی‌وایر» از سب کارگردانی لانتیموس گفته بود: «بسیار مهم بود که صرف نظر از بزرگی صحنه‌ها تجربه‌ای صمیمانه به نظر برسد. هیچ‌چیز بهتر از آزاد بودن و تجربه‌گری نیست.» او اضافه می‌کند:‌ «یورگوس نمی‌گوید اکشن. ویدیو ویلجی وجود ندارد، فقط یورگوس آنجا با نمایشگرش کنار دوربین نشسته. جانشین نداریم و صحنه را ترک نمی‌کنیم. تا جایی که از نظر انسانی ممکن باشد کوچک و صمیمانه است.»

لانتیموس می‌گوید: «می‌دانستم که می‌خواهم این دنیا را برای بلا [بکستر با بازی استون] خلق کنم تا در آن ساکن شود و بازتاب فردیت و یکتایی او باشد... هدف این بود که همه‌چیز را در استودیو بسازیم، حتی صحنه‌های داخلی تا همه‌چیز ملموس و آشنا باشد اما در عین حال ماورائی.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید