news-background
news-background

تصویر جدید از فیلم Nosferatu رابرت اگرز: ویلم دافو در محاصره شعله‌های آتش و ۲ هزار موش واقعی

اولین تصویر رسمی از «ویلم دافو» در فیلم «نوسفراتو» (Nosferatu) را مجله «اینترتینمنت ویکلی» رونمایی کرده است. دافو پس از «فانوس دریایی» (The Lighthouse) و «شمالی» (The Northman) برای سومین بار با «رابرت اگرز» همکاری کرده است.

اگرز درباره احاطه شدن دافو با شعله‌های آتش در این تصویر می‌گوید: «آن سکانس، جدا از داشتن شعله‌های واقعی آتش، ۲ هزار موش واقعی داشت.»

دافو در این فیلم نقش «پروفسور آلبین ابرهارت فون فرانتس» را بازی می‌کند که یک شکارچی خون‌آشام است. این شخصیت که در فیلم مورنائو وجود داشت، کمتر از دیگر شخصیت‌ها دیده خواهد شد اما به گفته اگرز، در این نسخه یک «شکارچی خون‌آشام دیوانه» است: «شخصیتی که همیشه عاشقش بودم و با آن ارتباط برقرار می‌کردم.»

دافو در فیلم «سایه خون‌آشام» (Shadow of the Vampire) که در سال ۲۰۰۰ اکران شد نقش «نوسفراتو» یا «کنت اورلوک» را بازی کرده است.

دافو پیش‌تر درباره این فیلم به «ایندی‌وایر» گفته بود: «[اگرز] بهتر و بهتر و بهتر می‌شود، و ماهرتر و آگاه‌تر. وقتی کار می‌کند بسیار مصمم است. دسامبر سال آینده اکران می‌شود، و زمان زیادی مانده. سعی می‌کنم خوش‌بین باشم، فکر می‌کنم استودیو اطمینان زیادی به آن دارد، چون زمان دشواری برای اکران یک فیلم است، بنابراین خیلی هیجان‌زده‌ام. وقتی فیلمبرداری می‌کردیم تصاویری از آن را دیدم، و راستش از نظر بصری، شبیه به هیچ فیلمی که تاکنون دیده باشم نبود… ظاهرش و نحوه فیلمبرداری فوق‌العاده بود.» او درباره شخصیتش در «نوسفراتو» اضافه می‌کند: «یک شخصیت شبیه به ون هلسینگ است، اما نه دقیقاً. یعنی [اگرز] از جهاتی به منبع وفادار مانده اما از جهادی دیگر نوآوری کرده.»

«لیلی-رز دپ»، «نیکلاس هولت»، «بیل اسکارزگارد»، «اما کورین»، «آرون تیلور جانسون»، «رالف اینسون»، «سایمون مک‌برنی» دیگر بازیگران فیلم خواهند بود.

«نوسفراتو» ۲۵ دسامبر ۲۰۲۴ اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید