news-background
news-background

نتفلیکس انیمه One Piece را بازسازی می‌کند

سریال انیمه «وان پیس» برای نتفلیکس ساخته می‌شود.

نتفلیکس یکشنبه این هفته در «جامپ فست» اعلام کرد که انیمه «وان پیس» (One Piece) را بازسازی می‌کند. تولید انیمه جدید (The One Piece) آغاز شده اما تاریخ پخش آن نامشخص است.

«وان پیس» در استودیوی ویت تولید خواهد شد که با انیمه‌های پربیننده «جاسوس در خانواده» (SPY x FAMILY) و «حمله به تایتان‌» (Attack on Titan) شناخته می‌شود. توئی انیمیشن، فوجی تله‌ویژن و شوئیشا در تولید این پروژه مشارکت خواهند کرد.

نتفلیکس وعده یک اثر «متمایز» نسبت به سریال انیمه «وان پیس» که از دو دهه قبل در حال پخش است را می‌دهد و می‌گوید بینندگان «تجربه‌ای تازه و در عین حال آشنا» خواهند داشت.

«وان پیس» ماجراجویی‌های «مانکی دی. لوفی» و همراهانش را دنبال می‌کند که در یک دنیای خیالی با اقیانوس‌های بی‌انتها و جزیره‌های دورافتاده به گشت و گذار می‌پردازند تا گنجی به نام «وان پیس» را کشف کنند. «ایچیرو اودا» برای اولین بار در سال ۱۹۹۷ و وقتی ۱۹ ساله بود مانگای «وان پیس» را در مجله «ویکلی شونن جامپ» منتشر کرد. این مانگا تاکنون بیش از ۴۶۰ میلیون کپی به فروش رفته و در سال ۲۰۱۵ نامش در کتاب رکوردهای جهانی گینس به ثبت رسیده است.

تولید این انیمه جدید پس از موفقیت اقتباس لایو-اکشن «وان پیس» تأیید می‌شود. فصل اول سریال به نویسندگی «استیون مائدا» به صدر جدول پربیننده‌ترین عناوین تلویزیونی نتفلیکس در ۸۴ کشور رسید و برای فصل دوم تمدید شد.

 

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید