news-background
news-background

جیمز کامرون بازگشت کیت وینسلت در Avatar 3 را تأیید کرد؛ «پرش بزرگ» داستان با Avatar 4

کامرون می‌گوید وینسلت در «آواتار ۳» نقش رونال را تکرار می‌کند.

«جیمز کامرون»‌ در مصاحبه جدیدی با «پیپل» تأیید کرده است که «کیت وینسلت» در «آواتار ۳» (Avatar 3) بازخواهد گشت. قسمت سوم چندگانه «آواتار» در حال حاضر قرار است کریسمس سال ۲۰۲۵ اکران شود. وینسلت اولین بار در «آواتار: راه آب» (Avatar: The Way of Water) نقش رونال را بازی کرد.

کامرون می‌گوید وینسلت با یک کشیش ملاقات کرده تا برای این نقش آماده شود: «آن آیین تطهیری که برگزار می‌کند تا کیتی در فیلم احیا شود و کارهایی که در قسمت سوم می‌کند، بر اساس آموزه‌های واقعی است.»

کامرون در بخش دیگری از مصاحبه می‌گوید «آواتار ۳» همچنان قرار است دسامبر ۲۰۲۵ اکران شود. قسمت‌های دوم تا چهارم (Avatar 4) را همزمان فیلمبرداری کرد تا رشد بازیگران جوان محسوس نشود: «ما [موشن] کپچر قسمت سوم و فیلمبرداری لایو-اکشن قسمت سوم را در خلال تولید [قسمت دوم] ضبط کردیم، و حتی بخش‌هایی از قسمت چهارم برای اینکه شخصیت‌های جوان پرش زمانی بزرگی در قسمت چهارم خواهند داشت.»

او اضافه می‌کند:‌ «آن‌ها را می‌بینیم و سپس به مدت شش سال دور می‌شویم و برمی‌گردیم. و بنابراین بخشی که برمی‌گردیم بخشی است که هنوز فیلمبرداری نکرده‌ایم. پس از اکران قسمت سوم شروع می‌کنیم.»

این کارگردان در مصاحبه دیگری به «جی‌کیو» درباره «آواتار ۳» می‌گوید: «پیشرفت بزرگ [هنری] در این فیلم عمق زیادتر شخصیت است. فرهنگ‌ها و مخلوقات جدید را خواهیم دید – همه چیزهایی که از یک فیلم «آواتار»‌ انتظار دارید، اما ایده کلی چرخه این فیلم‌ها زندگی با این شخصیت‌ها و همسفر شدن با آنان است. بنابراین به نظر من مهم این نیست که «قرار است بهترین آبی که [با جلوه‌های ویژه] ساخته شده را به شما نشان دهیم» – بلکه بیشتر وارد روح و جان شخصیت‌ها می‌شوید.»

قسمت چهارم «آواتار» دسامبر ۲۰۲۹ و قسمت پنجم دسامبر ۲۰۳۱ اکران خواهند شد. بر این اساس «آواتار ۵» ۲۲ سال پس از «آواتار» اول اکران می‌شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید