news-background
news-background

جولیا رابرتس در بن‌بست واکنش به درگذشت دوست پسر سابقش متیو پری

رابرتس به درگذشت پری واکنش نشان داد.

«جولیا رابرتس» در مصاحبه با «اینترتینمنت تونایت» سکوتش را نسبت به درگذشت «متیو پری» شکست اما در شبکه ای‌بی‌سی حاضر نشد در این خصوص گفت‌وگو کند. پری ۲۸ اکتبر در ۵۴ سالگی درگذشت.

رابرتس در شبکه ای‌بی‌سی حضور پیدا کرده بود تا درباره فیلم جدیدش «دنیا را پشت سر بگذار» (Leave The World Behind) گفت‌وگو کند که اتفاقاً ارجاعات متعددی به سریال «دوستان» (Friends) می‌دهد.

«سارا هینز» یکی از مجریان شبکه از رابرتس می‌خواهد خاطره‌ای از حضور در یکی از اپیزودهای سریال «دوستان» در سال ۱۹۹۶ با مضمون مسابقه فوتبال سوپر بول و همکاری با پری بازگو کند. رابرتس در واکنش به این پرسش بی‌آنکه نامی از پری ببرد می‌گوید به عنوان یک «دیوانه فوتبال» بازی در آن اپیزود «باعث شد احساس نزدیکی بیشتری به سوپر بول داشته باشم، در حالی که هرگز نبودم.»

او با این حال در مصاحبه دیگری با «اینترتینمنت ویکلی» درباره پری می‌گوید: «مرگ ناگهانی هر کسی که تا این حد جوان باشد غم‌انگیز است. به نظر من به همه ما کمک می‌کند قدر داشته‌هایمان را بدانیم و به شکل مثبتی ادامه دهیم.» رابرتس اضافه می‌کند که همه بازیگران سریال «دوستان» از او استقبال کرده‌اند و «اوقات واقعاً خوشی» گذارنده است.

پری در کتاب خاطراتش (Friends, Lovers, and the Big Terrible Thing) که در سال ۲۰۲۲ منتشر شد رابطه سه ماهه با رابرتس را به یاد آورده بود. آن رابطه وقتی شروع شد که رابرتس به عنوان بازیگر مهمان در «دوستان» ظاهر شد و این شرط را تعیین کرد که نقش او باید با شخصیت «چندلر بینگ» با بازی پری مرتبط باشد.

پری در کتابش نوشته بود: «قرار گذاشتن با جولیا رابرتس برای من زیادی بود. دائماً یقین پیدا می‌کردم که رابطه با من را قطع می‌کند. چرا نباید قطع می‌کرد؟ من برای او کافی نبودم؛ هرگز نمی‌توانستم باشم؛ درهم‌شکسته، خمیده و دوست‌نداشتنی بودم. بنابراین به جای مواجهه با رنج اجتناب‌ناپذیر از دست دادن او، من با جولیا رابرتس زیبا و درخشان قطع رابطه کردم.»

رابرتس در مصاحبه با «مترو» به سرعت از پاسخ به سؤالی پیرامون ارجاع فیلم به سریال «دوستان» عبور می‌کند و می‌گوید: «[آن ارجاعات] فقط نشان می‌دهد که ما در فرهنگ چیزهایی داریم که ما را تسلی می‌دهند و حالمان را خوب می‌کنند.»

فیلم «دنیا را پشت سر بگذار» به کارگردانی «سم اسماعیل» ۸ دسامبر پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۴ آذر ۱۴۰۲ ۱۲:۵۷

واقعا غم انگیزه که متیو اینقد فک میکرد برا بقیه کمه

نمایش اسپویل