news-background
news-background

تیموتی شالامی می‌گوید برای بازی در فیلم Wonka با جانی دپ مشورت نکرده است

شالامی به زودی در فیلم «وانکا» دیده خواهد شد.

«تیموتی شالامی» در مراسم افتتاحیه فیلم «وانکا» (Wonka) در لندن به این پرسش «ای! نیوز» پاسخ داده است که آیا با «جانی دپ» بازیگر نقش «ویلی وانکا» در پیش‌درآمد «چارلی و کارخانه شکلات‌سازی» (Charlie And The Chocolate Factory) مشورت کرده است یا نه.

آن فیلم به کارگردانی «تیم برتون» در سال ۲۰۰۵ بر اساس رمان محبوب «رولد دال» ساخته شد در حالی که در سال ۱۹۷۱ «جین وایلدر» در موزیکال «ویلی وانکا و کارخانه شکلات‌سازی» (Willy Wonka & The Chocolate Factory) این نقش را بازی کرده بود.

شالامی ۲۷ ساله می‌گوید با دپ مشورت نکرده اما از فیلم برتون ستایش می‌کند: «[فیلم «چارلی و کارخانه شکلات‌سازی»] وقتی بیرون آمد که من ۱۰ یا ۱۱ ساله بودم. و به نظر من خیلی جسورانه بود.»

او که به مدت یک سال و نیم با «لیلی رز دپ» دختر «جانی دپ» قرار گذاشته، در ادامه از فیلم وایلدر تمجید می‌کند و می‌گوید «عاشق» آن اثر موزیکال است: «با آن فیلم بزرگ شدم.»

شالامی در فیلم «وانکا» به کارگردانی «پل کینگ» نقش نسخه جوان‌تری از شکلات‌ساز را بازی می‌کند. تازه‌ترین ساخته کارگردان «پدینگتون» (Paddington) پس از برگزاری مراسم افتتاحیه در لندن نقدهای مثبتی دریافت کرد.

«تام دیویس»، «سایمون فارنبی»، و «کوبنا هولدبروک-اسمیت» که در «پدینگتون» با کینگ همکاری کرده‌اند، «مت لوکاس»، «کیگان مایکل کی»، «جیم کارتر»، «متیو  بینتون»، «ریچ فالچر»، «روان اتکینسون»، «سالی هاکینز» و «الیویا کولمن» دیگر بازیگران فیلم خواهند بود. «هیو گرنت» نقش شخصیت «اومپا لومپا» را بازی می‌کند.

برای «وانکا» افتتاحیه داخلی ۳۵ تا ۴۰ میلیون دلاری پیش‌بینی شده است. این فیلم ۸ دسامبر در سینماهای بریتانیا و ۱۵ دسامبر در ایالات متحده اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید