news-background
news-background

تایکا وایتیتی رازهای دونالد ترامپ در مقابل دوربین را برملا کرد: گفتند با تنظیم ارتفاع دوربین او را لاغرتر نشان بده

وایتیتی از تجربه کارگردانی ترامپ گفته است.

«تایکا وایتیتی» کارگردان فیلم «ثور: عشق و تند» (Thor: Love and Thunder) مارول در مصاحبه با پادکست «اسمارتلس» فاش کرده است که برای کارگردانی «دونالد ترامپ» در یک تیر تبلیغاتی برای شبکه ان‌بی‌سی ارتفاع دوربین را به شکلی تنظیم کرده که رئیس جمهور سابق لاغرتر به نظر برسد.

این تیزر در سال ۲۰۱۱ ساخته شد و در زمان برگزاری مسابقه «سوپر بول» روی ایر رفت. ترامپ به عنوان نماینده‌ای از مسابقه تلویزیونی «کارآموز» (The Apprentice) در این تیزر دیده شد.

وایتیتی می‌گوید: «ترامپی را کارگردانی کردم. تکه‌ای کاغذ بود که فهرستی از درخواست‌ها را رویش نوشته بودند. ارتفاع دوربین باید تا جایی می‌آمد که کمی لاغرتر به نظر برسد.»

او به شوخی اضافه می‌کند: «فکر می‌کنم [سیستم تطبیق رنگ] پنتون او برای ظاهر شدن مقابل دوربین نارنجی بود. یک گریمور زن داشت که اعتماد به نفس او را هم تقویت و او را لمس می‌کرد و می‌گفت: «آه، آقای ترامپ، آه آقای ترامپ.»»

ترامپ یکی از مجریان و تهیه‌کنندگان برنامه «کارآموز» بود که از سال ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۷ پخش شد. وایتیتی نیوزلندی چند سال پیش از کارگردانی «ثور: رگناروک» (Thor: Ragnarok) برای مارول این تیزر را برای ان‌بی‌سی کارگردانی کرد.

وایتیتی در این مصاحبه اعتراف می‌کند که فیلم‌های «ثور» را به خاطر پول کارگردانی کرده است: «هیچ علاقه‌ای به ساختن آن فیلم‌ها نداشتم. به عنوان یک فیلمساز مؤلف در برنامه حرفه‌ای من وجود نداشت. اما بی‌پول بودم و به تازگی فرزند دوم من به دنیا آمده بود، و فکر کردم: «فرصت خوبی است برای تأمین خوراک این بچه‌ها.»»

وایتیتی امسال فیلم ورزشی «گل پیروزی‌بخش» (Next Goal Wins) با بازی «مایکل فاسبندر» را در سالن‌های سینما دارد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید