news-background
news-background

فیلم Nosferatu رابرت اگرز اواخر سال ۲۰۲۴ اکران خواهد شد

فیلم «نوسفراتو» نزدیک به یک سال آینده اکران خواهد شد.

استودیوی فوکس فیچرز اعلام کرد که فیلم «نوسفراتو» (Nosferatu) به نویسندگی و کارگردانی «رابرت اگرز» را در تاریخ ۲۵ دسامبر ۲۰۲۴ اکران می‌کند. «نوسفراتو» کریسمس آینده با «سونیک خارپشت ۳» (Sonic the Hedgehog 3) استودیوی پارامونت و «موفاسا» (Mufasa) دیزنی رقابت خواهد کرد.

در تازه‌ترین ساخته کارگردان «ساحره» (The Witch)، «فانوس دریایی» (The Lighthouse) و «شمالی» (The Northman) در پراگ فیلمبرداری شده، «لیلی رز دپ»، «آرون تیلور-جانسون»، «سایمون مک‌برنی»، «رالف اینسون»، «بیل اسکارزگارد»، «نیکلاس هولت»، «ویلم دافو» و «اما کورین» نقش کرده‌اند. فوکس فیلم «شمالی» اگرز که ۷۰ میلیون دلار فروش کرد را پخش کرده بود.

این فیلم داستانی گاتیک در مورد رابطه زنی جوان و تسخیرشده با بازی دپ در قرن نوزدهم آلمان و یک خون‌آشام باستانی ترنسیلوانیایی با بازی اسکارزگارد روایت می‌کند.

فیلم اگرز پس از «نوسفراتوی خون‌آشام» (Nosferatu the Vampyre) به کارگردانی «ورنر هرتسوک»، دومین بازسازی «نوسفراتو» (Nosferatu 1922) ساخته «فردریش ویلهم مورنائو» است که از رمان «دراکولا» (Dracula) «برام استوکر» شده بود.

اگرز به «امپایر» گفته بود: «بله یک فیلم ترسناک است. یک فیلم هارر است. یک فیلم گاتیک هارر است. و فکر می‌کنم مدتی است که یک فیلم گاتیک سنتی که واقعاً ترسناک باشد ساخته نشده. به نظر من اکثریت مخاطبین این فیلم را ترسناک خواهند دانست.»

«نوسفراتو» ۲۵ دسامبر ۲۰۲۴ اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید