news-background
news-background

استقبال کارگردان Twilight از بازسازی چندگانه با جنا اورتگا و جیکوب الوردی

«کاترین هاردویک» از بازسازی «گرگ‌ومیش» با اورتگا و الوردی استقبال می‌کند.

کارگردان فیلم «گرگ‌ومیش» (Twilight) در مصاحبه با پادکست «واچ-ا-لانگ» می‌گوید حاضر است این چندگانه را با «جنا اورتگا» و «جیکوب الوردی» در نقش‌های «بلا سوان» و «ادوارد کالن» بازسازی کند.

«کاترین هاردویک» می‌گوید این دو بازیگر نوظهور برای این نقش‌ها «عالی» خواهند بود:‌ «[الوردی] بازیگر بسیار خوبی است. شاید امروز می‌توانست ادوارد باشد. به نظر من امروز بازیگران جوان و جذاب زیادی وجود دارند. البته، شما از جنا اورتگا نام بردید که او هم بازیگر بسیار خوبی است.»

این کارگردان اضافه می‌کند که اخیراً با «لوییس تان» بازیگر سریال «سایه و استخوان» (Shadow and Bone) نتفلیکس ملاقات کرده که به او گفته است برای نقش «جیکوب بلک» رقابت کرده است. آن نقش در چندگانه «گرگ‌ومیش» به «تیلور لاتنر» رسید. هاردویک اضافه می‌کند: «اگر آن نقش را به دست آورده بود زندگی همه دگرگون می‌شد.»

هاردویک هفته پیش گفته بود که تهیه‌کنندگان «گرگ‌ومیش» نگران جذابیت «رابرت پتینسون» برای نقش ادوارد بوده‌اند: «وقتی [پتینسون برای تست بازیگری] به خانه من آمد، موهای چتری سیاه داشت و اندام آماده‌ای نداشت چون دائماً در مشروب‌فروشی‌ها وقت می‌گذارند. پس از آنکه در خانه من طی چند ساعت آن تست‌های بازیگری جذاب را [با استوارت] داد، صبح روز بعد همه فیلم‌هایی که ضبط کرده بودم را دیدم و فکر کردم که نه تنها شخصاً بلکه مقابل دوربین جواب می‌دهد. باید اطمینان پیدا می‌کردم.»

اورتگا به تازگی فیلمبرداری «بیتل‌جوس ۲» (Beetlejuice 2) به کارگردانی «تیم برتون» را به پایان رسانده و در «مرگ یک تک‌شاخ» (Death of a Unicorn) با «پل راد» همکاری کرده است. الوردی از سوی دیگر این روزها «سالتبرن» (Saltburn) را در سالن‌های سینما دارد و پیش از آن در «پریسیلا» (Priscilla) به کارگردانی «سوفیا کاپولا» نقش «الویس پرسلی» را بازی کرده است. فیلم بعدی الوردی «آه، کانادا» (Oh, Canada) به کارگردانی «پل شریدر» است.

چندگانه «گرگ‌ومیش» بیش از ۳.۴ میلیارد دلار در سراسر دنیا فروش کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید