news-background
news-background

کارگردان Twilight: استودیو نگران بود رابرت پتینسون به اندازه کافی جذاب نباشد

استودیوی سازنده «گرگ‌ومیش» نگران بوده است که پتینسون به اندازه کافی جذاب به نظر نرسد.

«کاترین هاردویک» در مصاحبه جدیدی با پادکست «واچ‌الانگ» (Watchalong) از فیلم «گرگ‌ومیش» (Twilight) یاد کرده است که پانزده سال از اکران آن می‌گذرد. فیلم هاردویک آغازگر یک چندگانه ۳.۳ میلیارد دلاری بود و از «کریستن استوارت» و «رابرت پتینسون» فوق‌ستاره ساخت. اما هاردویک می‌گوید استودیوی سامیت اینترتینمنت در ابتدا نگران بوده است که پتینسون به اندازه کافی جذاب به نظر نرسد.

هاردویک می‌گوید: «وقتی [پتینسون برای تست بازیگری] به خانه من آمد، موهای چتری سیاه داشت و اندام آماده‌ای نداشت چون دائماً در مشروب‌فروشی‌ها وقت می‌گذارند. پس از آنکه در خانه من طی چند ساعت آن تست‌های بازیگری جذاب را [با استوارت] داد، صبح روز بعد همه فیلم‌هایی که ضبط کرده بودم را دیدم و فکر کردم که نه تنها شخصاً بلکه مقابل دوربین جواب می‌دهد. باید اطمینان پیدا می‌کردم.»

او ادامه می‌دهد: «سپس تصاویر را برای سامیت ارسال کردم و پتینسون رفت تا با آن‌ها ملاقات کند. با من تماس گرفتند و گفتند: «فکر می‌کنی می‌توانی کاری کنی که این بچه خوب به نظر برسد؟» گفتم: «بله، می‌توانم. استخوان گونه‌اش را می‌بینید؟ موهایش را تغییر می‌دهیم و او بدنسازی را شروع می‌کند و خیلی جذاب خواهد شد.» اما در ابتدا باور نداشتند. با لباس کثیف یا چنین چیزی به آنجا رفته بود. او راب بود.»

در آن زمان بسیاری از هواداران تمایل داشتند «هنری کویل» نقش «ادوارد کالن» را بازی کند اما هاردویک معتقد بود او برای بازی در نقش یک نوجوان بیش از حد سالخورده است. کویل سال گذشته گفته بود بازی در نقش ادوارد «می‌توانست جذاب» باشد.

پتینسون و استوارت در آن تست بازیگری که در منزل هاردویک ضبط شد برای اولین بار روی تخت خواب کارگردان یکدیگر را بوسیدند.

هاردویک سال گذشته به پادکست «بیگ هیت شو» (The Big Hit Show) گفته بود:‌ «صحنه بوسه را بازی کردند و [پتینسون] از تخت روی زمین افتاد. از روی تخت افتاد. به او گفتم: «رفیق آرام باش» در حالی که با دوربین کوچکم فیلمبرداری می‌کردم... در پایان، کریستن گفت: «باید راب انتخاب شود.»» او اضافه کرده بود: «به یاد می‌آورم که به راب گفتم: «در ضمن، کریستن ۱۷ ساله است. در کشور ما غیرقانونی است که رابطه جنسی...» گفت: «آهان که این‌طور، مهم نیست.»»

هاردویک می‌گوید در ماه مه به همراه استوارت در جشن تولد ۳۷ سالگی پتینسون حضور پیدا کرده است: «عجیب اینکه اخیراً به جشن تولد راب رفتم. با دوستم «تونی کولت» که فیلمی با او بازی کرده سرزده به آن‌جا رفتیم... سپس کریستن سرزده آمد! چند ماه پیش بود. باورنکردنی بود. همگی یکدیگر را در آغوش گرفتیم و خیلی زیبا و دیوانه‌وار بود... مردی دوست‌داشتنی است.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید