news-background
news-background

فیلم Napoleon به دنبال افتتاحیه جهانی ۴۶ میلیون دلاری؛ شکست تجاری دیگری در انتظار دیزنی با انیمیشن ۲۰۰ میلیون دلاری Wish

برای تازه‌ترین ساخته «ریدلی اسکات» افتتاحیه جهانی ۴۶ میلیون دلاری پیش‌بینی شده است.

فیلم «ناپلئون» (Napoleon) «ریدلی اسکات» با بازی «واکین فینیکس» در نقش «ناپلئون بناپارت» بر اساس آخرین پیش‌بینی‌ها حدود ۴۶ میلیون دلار در هفته اول اکران در سراسر دنیا فروش خواهد کرد. بیش از ۲۲ میلیون دلار از این فروش به بازارهای داخلی و ۲۴ میلیون دلار از پنج روز اول اکران به سایر نقاط دنیا اختصاص دارد.

در آخر هفته آینده علاوه بر «ناپلئون» دیزنی فیلم انیمیشن «آرزو» (Wish) را پخش خواهد کرد در حالی که «هانگر گیمز: تصنیف مرغان آوازخوان و مارها» (Hunger Games: Ballad of Songbirds & Snakes) دومین هفته اکرانش را سپری می‌کند. «ناپلئون» ۴۵ روز پس از اکران از اپل تی‌وی+ پخش خواهد شد.

فروش «ناپلئون» با «خاندان گوچی» (House of Gucci) اسکات با بازی «لیدی گاگا»، «آدام درایور» و «ال پاچینو» قابل مقایسه است. آن فیلم ۲۲ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۱۳ میلیون دلار در سایر نقاط دنیا فروش کرد. پرفروش‌ترین بازارهای خارجی آن فیلم بریتانیا با ۳.۴ و فرانسه با ۱.۹ میلیون دلار بودند.

اکران «ناپلئون» در آمریکا از سه‌شنبه در ۲۷۰۰ سالن سینما آغاز می‌شود. این فیلم از چهارشنبه در ۳۳۰۰ سالن از جمله سینماهای آیمکس به نمایش درمی‌آید. در حال حاضر مردان بالاتر از ۳۵ ساله بیشترین مخاطب فیلم را تشکیل می‌دهند و به دنبال آن مردان ۱۷ تا ۳۴ ساله و زنان بالاتر از ۳۵ ساله قرار دارند. امتیاز «ناپلئون» در «راتن تومیتوز» به ۶۷ درصد می‌رسد.

فیلم مشابه «قاتلین ماه گل» (Killers of the Flower Moon) افتتاحیه جهانی ۴۴ میلیون دلاری را رقم زده و در حال حاضر از ۱۳۹ میلیون دلار در سراسر دنیا عبور کرده است. «ناپلئون» فیلمی دو ساعت و سی و هشت دقیقه‌ای است در حالی که «قاتلین ماه گل» سه و نیم ساعته بود.

انیمیشن ۲۰۰ میلیون دلاری «آرزو» در حال حاضر بر اساس ۵۳ نقد امتیاز ۵۸ درصد «راتن تومیتوز» دریافت کرده و با افتتاحیه ۴۰ میلیون دلاری شکست تجاری دیگری را به دیزنی تحمیل خواهد کرد. فیلم ۲۷۵ میلیون دلاری «مارول‌ها» (The Marvels) دیزنی و مارول پس از هفت روز فقط ۵۴ میلیون دلار فروخته در حالی که قسمت اول این فیلم از ۱ میلیارد دلار عبور کرده بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید