news-background
news-background

آنا د آرماس در اینستاگرام گل گدوت عضو سابق ارتش اسرائیل را آن‌فالو کرد؛ حمایت لیام کانینگهام ستاره Game of Thrones از غزه

بازیگر «بلوند» به جنبش سلبریتی‌های کوبایی علیه اسرائیل پیوسته است.

یک روز پس از آنکه گزارش شد «گل گدوت» عضو سابق ارتش اسرائیل و بازیگر سابق «زن شگفت‌انگیز» (Wonder Woman) به سازماندهی اکران ویدیوهایی از حمله حماس کمک می‌کند، «آنا د آرماس» بازیگر فیلم «بلوند» (Blonde) و «وقتی برای مردن نیست» (No Time to Die) در اینستاگرام گدوت را آن‌فالو کرد.

آرماس در مورد علت این اقدام اظهار نظر نکرده اما برخی از سلبریتی‌های کوبایی تبار از جمله «لورن هرگی» خواننده گروه «فیفت هارمونی» در روزهای اخیر به‌شدت از اسرائیل و بمباران غزه انتقاد کرده بودند. از سوی دیگر پنجشنبه هفته گذشته (۲ نوامبر) ۱۸۷ کشور عضو سازمان ملل متحد به پایان تحریم ایالات متحده علیه کوبا رأی مثبت دادند به جز ایالات متحده و اسرائیل و کشور اوکراین که رأی ممتنع داد.

هرگی شنبه این هفته در شبکه اجتماعی ایکس نوشته بود «شیاطین واقعی» بیشتر سلبریتی‌ها را «تسخیر» کرده‌اند: «ادعای خدا[پرستی] می‌کنید اما نمی‌خواهید یکدل از انسان‌های بی‌گناه محافظت کنید؟ از کودکان؟! همه‌تان خنده‌دارید!»

فیلم ۴۷ دقیقه‌ای حمله حماس به مدد گدوت در هالیوود اکران خواهد شد اما «آی-۲۴ نیوز» گزارش داده است بینندگان آن از میان سلبریتی‌های هالیوود و شخصیت‌های شناخته‌شده گزینش خواهد شد. «گای ناتیو» کارگردان اسرائیلی که اخیراً در «تاتامی» (Tatami) با «زر امیرابراهیمی» همکاری کرده، می‌گوید این فیلم برای ۱۲۰ فرد در هالیوود اکران خواهد شد: «گل گدوتو همسرش «یارون وارسانو» کمک کردند این اتفاق ممکن شود.»

در طول چند هفته گذشته سلبریتی‌های بسیاری از بمباران غزه انتقاد کرده‌اند. «انجلینا جولی» با محکوم کردن این حملات حتی باعث شد که پدرش «جان ویت» از درک غلط او از «سرزمین مقدس» اظهار تأسف کند.

«لیام کانینگهام» ستاره «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) سلبریتی دیگری است که می‌گوید سکوت در برابر بمباران غزه شراکت در جرم است: «اسرائیل امروز به سه بیمارستان و یک آمبولانس را هدف گرفته است. سکوت شراکت در جرم است.» یا در توییت دیگری در تاریخ ۶ نوامبر: «امشب دوباره غزه را کوبیده‌اند. حتی درخواست نکردن آتش‌بس اهانت به بشریت است.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۷ آبان ۱۴۰۲ ۱۲:۴۶

این همه سال این دو گروه تو سر و کله هم زدن کسی کاری نداشت الان یهو یادشون افتاد همه حامی اینو و اونور شدن؟ صنعت سینما یه سیرک تمام عیاره

نمایش اسپویل
۱۷ آبان ۱۴۰۲ ۰۱:۰۵

اتفاقی که برای غزه افتاد از یک نظر خیلی مفید بود و اونهم اینکه کشورهای غربی با اونهمه ادعا با حمایت کامل از اسرائیل توحش و بربریت کامل خودشون رو اثبات کردند. عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد!

نمایش اسپویل
۱۷ آبان ۱۴۰۲ ۱۲:۵۰

چپ هرگز نفهمید!این قانون جهان شموله!

نمایش اسپویل
۱۷ آبان ۱۴۰۲ ۰۱:۵۴

مردم بیگناه غزه کشته بشن که تو بیای اینجا کامنت بذاری «خیلی خوب شد»، حالا خوبه اینهمه تظاهرات در حمایت از حقوق انسانی فلسطینی ها تو سراسر دنیا مخصوصا ایالات متحده داره انجام میشه و امثال شما عامدانه چشتون رو میبندید؛ خیلی فرقی با گل گدوت ندارید، رفتار شما بیشرمانست.

نمایش اسپویل
۱۶ آبان ۱۴۰۲ ۲۲:۴۶

بحث سر حمایت از حماس جبهه مثلا مقاومت نیست بحث اینجاست که اسراییل خلاف ادعاش کاملا غیر اخلاقی و غیر شرافتمندانه رفتار میکن و فرقی با بقیه حکام خاورمیانه نداره

نمایش اسپویل
۱۷ آبان ۱۴۰۲ ۰۱:۵۵

دقیقه، و ما مردم منطقه همیشه قربانی این جنگای زرگری هستیم

نمایش اسپویل