news-background
news-background

عذرخواهی بازیگر سریال Schitt’s Creek به خاطر لباس هالووین جانی دپ و امبر هرد

بازیگر «شیتس کریک» به خاطر شوخی با هرد و دپ عذرخواهی کرد.

«امیلی همپشیر» به خاطر پوشیدن لباس‌هایی شبیه به «جانی دپ» و «امبر هرد» برای هالووین عذرخواهی کرد. بازیگر ۴۲ ساله سریال «شیتس کریک» (Schitt’s Creek) سه‌شنبه این هفته در اینستاگرام این تصاویر را منتشر کرد اما پس از آنکه با انتقاد مواجه شد آن‌ها را حذف کرد. با این حال «تی‌ام‌زی» یک روز بعد تصاویر صفحه این بازیگر را منتشر کرد.

بازیگر و دوستانش لباس‌هایی پوشیده بودند که یادآور دادگاه جنجالی دپ علیه هرد در ویرجینیا بود. همپشیر با کت و شلواری به رنگ بژ و گریمی شبیه به دپ دیده می‌شود در حالی که دوست او خود را به هرد شبیه کرده است. علاوه بر این لباس‌ها، دوستان بازیگر مدفوعی ساختگی را دست به دست می‌کنند که ارجاعی به یکی از شنیع‌ترین لحظات دادگاه بود. دپ پیش‌تر گفته بود که دیدن مدفوع روی تخت خود را «خنده‌دار» یافته است: «واکنش اولیه‌ام این بود که خندیدم. به قدری سطحی و عجیب و غریب بود که فقط توانستم بخندم.»

همپشیر چهارشنبه این هفته عذرخواهی کرد و نوشت پوشیدن این لباس‌ها «یکی از نسنجیده‌ترین، بی‌عاطفه‌ترین و احمقانه‌ترین کارهایی بود که به عمرم کردم.» او ادامه می‌دهد: «برای هالووین، ابلهانه فکر کردم که پوشیدن لباس به شکل جانی دپ و امبر هرد خنده‌دار است. متأسفم و شرمنده‌ام که چنین چیز وحشتناکی را در دنیا منتشر کردم. خشونت خانگی هرگز خنده‌دار نیست و نخواهد بود.»

هرد در سال ۲۰۱۸ با انتشار مقاله‌ای در «واشینگتن پست» بی‌آنکه نامی از دپ ببرد خود را قربانی خشونت خانگی نامیده بود. دپ اما ادعا کرد که این مقاله به شهرت و اعتبار او لطمه زده و باعش شده از هالیوود طرد شود. با پیروزی دپ در این دادگاه در نهایت توافق شد که هرد با پرداخت ۱ میلیون دلار به این نزاع حقوقی پایان دهد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید