news-background
news-background

بازگشت سیلوستر استالونه برای فیلم ابرقهرمانی Samaritan 2

استالونه در دنباله «سامری» نقش‌آفرینی می‌کند.

«سیلوستر استالونه» برای بازی در فیلم «سامری ۲» (Samaritan 2) بازخواهد گشت. «هالیوود ریپورتر» گزارش داده است که این دنباله رسماً در دست ساخت است و استالونه مقابل دوربین خواهد رفت. قسمت اول «سامری» اوت سال گذشته از پرایم ویدیو پخش شد.

داستان قسمت اول «سامری» (Samaritan) در مورد پسری سیزده سال است که از وجود یک ابرقهرمان مفقود که ممکن است هنوز زنده باشد پس از ۲۰ سال آگاه می‌شود. دیگر بازیگران فیلم «پیلو اسبک»، «داشا پولانکو»، و «مویسس آریاس» بودند.

استالونه اخیراً در فیلم «بی‌مصرف‌ها ۴» (The Expendables 4) و «نگهبانان کهکشان» (Guardians of the Galaxy Vol. 3) دیده شده و سریال «شاه تولسا» (Tulsa King) را در پلتفرم استریم پارامونت+ داشته است. او در «قاضی درد» (Judge Dredd) نقش ابرقهرمانی دیگری را تجربه کرده بود.

«براگی اف. شوت» نویسنده دنباله خواهد بود. «جولیوس آوری» (Overlord) قسمت اول را کارگردانی کرد اما آمازون بازگشت این فیلمساز را تأیید نکرده است. تاریخ پخش «سامری ۲» نامشخص است.

آوری پیش‌تر درباره استالونه گفته بود: «او ۷۳ ساله است! از میزان فعالیت او شگفت‌زده‌ام. جداً باید بگویم که بسیاری از مردان بیست و چند ساله نمی‌توانند از عهده کارهایی که اسلای [استالونه] در این فیلم می‌کند برآیند.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید