news-background
news-background

اولین تصویر رسمی از ریچل زگلر در فیلم لایو-اکشن Snow White؛ تاریخ اکران Black Phone 2

ادامه اعتصاب بازیگران تاریخ اکران چند فیلم دیگر را تغییر داد.

دیزنی همزمان با رونمایی از «ریچل زگلر» در «سفید برفی» (Snow White) اعلام کرد که با ادامه اعتصاب اتحادیه بازیگران هالیوود، تاریخ پخش این فیلم لایو-اکشن از ۲۲ مارس ۲۰۲۴ به ۲۱ مارس ۲۰۲۵ موکول خواهد شد.

زگلر در این فیلم نقش «سفید برفی» و «گل گدوت» نقش «ملکه بدجنس» را بازی کرده‌اند. «مارک وب» کارگردان فیلم بر اساس داستان کلاسیک «برادران گریم» و فیلمنامه «گرتا گرویگ» و «ارین کرسیدا ویلسون» بوده است. «اندرو برناپ» بازیگر برنده تونی در این فیلم نقش یک شخصیت مرد جدید را بازی می‌کند. «جاستین پل» و «بنج پاسک» ترانه‌های اریجینال این فیلم را ساخته‌اند.

دیزنی امروز تاریخ اکران فیلم انیمیشن «الیو» (Elio) پیکسار را از ۱ مارس ۲۰۲۴ به ۱۳ ژوئن ۲۰۲۵ موکول کرده است. از سوی دیگر یونیورسال اعلام کرده است که فیلم «تلفن سیاه ۲» (The Black Phone 2) را ۲۷ ژوئن سال ۲۰۲۵ اکران خواهد کرد. قسمت اول این فیلم تابستان ۲۰۲۲ اکران شد و ۱۶۱ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت. در حال حاضر بازگشت «اسکات دریکسون» برای کارگردانی دنباله تأیید نشده است.

دی‌سی و برادران وارنر اکران «آکوامن و قلمرو گمشده» (Aquaman and the Lost Kingdom) را از ۲۰ دسامبر به جمعه، ۲۲ دسامبر موکول کرده است. قسمت اول این فیلم در سال ۲۰۱۸ بیش از ۱.۱۵ میلیارد دلار فروخته بود. فیلم «شوالیه‌های آلتو» (Alto Knights) با بازی «رابرت دنیرو» نیز به جای ۲ فوریه ۲۰۲۴ به ۱۵ نوامبر سال آینده موکول شده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید