news-background
news-background

تأخیر در اکران Mission: Impossible 8 و پیش‌درآمد A Quiet Place

کروز دست کم تا سال ۲۰۲۵ در قسمت هشتم «مأموریت غیرممکن» دیده نخواهد شد.

استودیوی پارامونت اعلام کرد که قسمت هشتم فیلم «مأموریت غیرممکن» (Mission: Impossible 8) با بازی «تام کروز» را از سال ۲۰۲۴ به ۲۰۲۵ موکول می‌کند. این استودیو می‌گوید عنوان این دنباله از این پس «موقعیت‌یابی تخمینی ۲» (Dead Reckoning Part Two) نخواهد بود. «مأموریت غیرممکن ۸» در ابتدا قرار بود ۲۸ ژوئن ۲۰۲۴ و فقط ۱۱ ماه پس از اکران قسمت هفتم اکران شود اما حالا به مه ۲۰۲۵ موکول شده است.

پارامونت تغییرات دیگری را نیز در تقویم اکران ماه‌های آینده ایجاد کرده است. چهارمین فیلم «باب اسفنجی شلوار مکعبی» (Spongebob Squarepants) بر این اساس هفت ماه به تأخیر افتاده و ۱۹ دسامبر ۲۰۲۵ اکران می‌شود.

علاوه بر این پیش‌درآمد «مکانی آرام: روز اول» (A Quiet Place: Day One) با بازی «لوپیتا نیانگو» حالا با سه ماه تأخیر و در تاریخ ۲۸ ژوئن ۲۰۲۴ اکران خواهد شد. فیلم جدید «جان کرازینسکی» کارگردان قسمت اول این چندگانه نیز از این تغییرات محروم نبوده است. کمدی فانتزی «کاش» (If) این فیلمساز و بازیگر با بازی «رایان رینولدز» با این حال یک هفته زودتر و در تاریخ ۲۴ مه ۲۰۲۴ اکران خواهد شد.

قسمت هفتم «مأموریت غیرممکن» (Mission: Impossible 7) یک هفته پیش از «باربی» (Barbie) و «اوپنهایمر» (Oppenheimer) به نمایش درآمد و عملکرد مطلوبی در گیشه نداشت. آن فیلم اگرچه نقدهای مثبتی دریافت کرد اما مفتون «باربنهایمر» شد و مخاطبین خیلی زود از یادها رفت. «مأموریت غیرممکن ۷» افتتاحیه ۷۸.۴ میلیون دلاری را ثبت کرد و در نهایت به ۵۶۷ میلیون دلار رسید که با وجود تمامی مصائب فیلمبرداری در زمان پاندمی کمترین میزان فروش چندگانه از سال ۲۰۰۶ بود.

«کریستفر مک‌کواری» که سه قسمت قبلی «مأموریت غیرممکن» را کارگردانی کرده برای قسمت هشتم بازخواهد گشت و انتظار می‌رود «ونسا کربی»، «سایمون پگ»، «وینگ ریمز»، «هیلی آت‌ول»، «شی ویگام» و «پام کلمنتیف» را نیز بازگرداند.

قسمت هشتم «مأموریت غیرممکن» یکی از اولین پروژه‌هایی بود که با اعتصاب اتحادیه بازیگران متوقف شد و سرنوشتی مشابه قسمت هفتم پیدا کرد که اولین فیلم قربانی پاندمی کووید بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید