news-background
news-background

برنامه The Problem جان استوارت به خاطر اختلاف نظر او با اپل درباره هوش مصنوعی و چین کنسل شده است

«مشکل با جان استوارت» پس از دو فصل کنسل شد.

اپل تی‌وی+ برنامه «مشکل با جان استورات» (The Problem with Jon Stewart) را پس از دو فصل کنسل اعلام کرد. «نیویورک تایمز» گزارش داده است که اختلاف نظر و کشمکش میان استوارت و اپل پیرامون مسائلی چون چین و هوش مصنوعی باعث شده این برنامه لغو شود. «سی‌ان‌ان» در گزارش دیگری اضافه می‌کند که استوارت و اپل درباره اسرائیل نیز اختلافاتی داشته‌اند.

فصل دوم این برنامه اکتبر سال ۲۰۲۲ پخش شد و تا آوریل آن سال ادامه پیدا کرد. «مشکل با جان استوارت» در کنار برنامه‌های «سث مایرز»، «استیون کولبر»، «جیمی کیمل»، و «ترور نوا» نامزد امی بهترین برنامه گفت‌وگو محور بود.

در گزارش «نیویورک تایمز» آمده است: «دو کارمند ناشناس برنامه می‌گویند آقای استوارت و مدیران اپل اختلاف نظراتی پیرامون موضوعات و مهمانان برنامه داشته‌اند. منبع آگاهی می‌گوید آقای استوارت پنجشنبه به کارمندانش می‌گوید مسائل مرتبط با چین و هوش مصنوعی نگرانی‌هایی در میان مدیران اپل ایجاد کرده است.»

«بریندا ادیکاری» شورانر و تهیه‌کننده این برنامه و به همراه استوارت، «جیمز دیکسون» و «ریچارد پلپر» تهیه‌کننده اجرایی آن بود.

یک پنجم فروش محصولات اپل به بازار چین اختصاص دارد و این کمپانی به وضوح نگران محروم شدن از سوی مقامات این کشور است. فصل اول «مشکل با جان استوارت» شروع قدرتمندانه‌ای در اپل داشت اما بینندگانش به سرعت با کاهش ۷۸ درصدی تا قسمت پنجم مواجه شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید