news-background
news-background

تریلر رسمی مستند Sly: استالونه از شهرت و حسرت‌های زندگی خود می‌گوید

مستند «اسلای» در ماه نوامبر پخش خواهد شد.

تریلر رسمی مستند «اسلای» (Sly) به کارگردانی «تام زیمنی» که میراث «سیلوستر استالونه» در مقام بازیگر، نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده را بررسی می‌کند منتشر شد. استالونه سریال ریلیتی «خانواده استالونه» (The Family Stallone) را نیز از پارامونت+ پخش کرده است. زیمنی با مستندهایی چون «اسپرینگستین در برادوی» (Springsteen on Broadway) و «وعده» (The Promise: The Making of Darkness on the Edge of Town) شناخته می‌شود.

استالونه در پاسخ به این پرسش که چه حسی نسبت به مستند دارد به «اینترتینمنت ویکلی» در جشنواره تورنتو گفته بود: «نمی‌توان برایش آمادگی پیدا کرد. به‌ویژه اینکه دوام و دیرپایی این کارنامه باورنکردنی است. باورنکردنی است چون نمی‌دانم تا چه زمانی می‌توان صبر کرد. جامعه در حال تغییر است، تجاری شدن در سینما سریع‌تر شده. بنابراین دیرپایی اهمیتی ویژه پیدا می‌کند.»

او ادامه می‌دهد: «خودم را یکی آخرین دایناسورها می‌دانم، متوجه منظورم هستید؟ و به آن بسیار افتخار می‌کنم. اما بله، باید در موردش فکر کرد. بی‌نظیر است. یعنی حدود ۵۰ سال گذشته… بنابراین [ادامه پیدا کردن مسیر حرفه‌ام را] تضمین شده نمی‌دانم، اما واقعاً می‌خواهم بیشتر وقتی که برای من باقی مانده را صرف عزیزانم کنم.»

«آرنولد شوارتزنگر» رقیب دیرینه استالونه چند ماه پیش مستند «آرنولد» (Arnold) را از نتفلیکس پخش کرد. این دو ستاره فیلم‌های اکشن از دهه‌ها قبل مثل سایه یکدیگر را تعقیب می‌کنند. شوارتزنگر پس از تولید سریال «شاه تولسا» در اولین سریال تلویزیونی کارنامه‌اش تحت عنوان «فوبار» (Fubar) دیده شد.

استالونه سریال «شاه تولسا» (Tulsa King) را در پارامونت+ داشته و تأیید کرده است که سریال «تندرلوین» (Tenderloin) را نوشته و ممکن است آن را کارگردانی کند. پروژه دیگر او «پو» (Poe) بر اساس زندگی «ادگار آلن پو» است. مستند «اسلای» ۳ نوامبر پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید