news-background
news-background

احتمال همکاری برد پیت و مارگو رابی برای سومین بار در بازسازی The Thin Man

پیت و رابی ممکن است برای سومین بار در یک فیلم بلند همکاری کنند.

«مارگو رابی» و «برد پیت» ممکن است در بازسازی «مرد لاغر» (The Thin Man) برای سومین بار همکاری کنند. این دو پیش‌تر در فیلم‌های «روزی روزگاری در هالیوود» (Once Upon a Time in Hollywood) «کوئنتین تارانتینو» و «بابل» (Babylon) «دیمین شزل» مقابل یکدیگر نقش‌آفرینی کرده‌اند.

«رپ» گزارش داده است که کمپانی لاکی‌چپ رابی و پلن بی پیت فیلم «مرد لاغر» را بازسازی می‌کنند. در این گزارش آمده است که در حال حاضر به دلیل ادامه اعتصاب اتحادیه بازیگران (SAG-AFTRA) این دو بازیگر برای نقش‌آفرینی وارد مذاکره نشده‌اند اما پس از آن ممکن است به عنوان بازیگر همکاری دیگری داشته باشند.

«مرد لاغر» یک رمان کارآگاهی نوشته «دشیل همت» است که در دهه‌های ۱۹۳۰ و ۱۹۴۰ به چند فیلم تبدیل شد. داستان رمان درباره یک کارآگاه خصوصی بازنشسته به نام «نیک چارلز» است که به ثروت زیادی دست پیدا کرده و روزهایش را با نوشیدن و در کنار همسرش نورا می‌گذراند. اما وقتی همکار سابق نیک از او برای پیدا کردن یک سرمایه‌گذار مفقود شده درخواست کمک می‌کند، او نمی‌تواند در مقابل خارج شدن از بازنشستگی مقاومت کند.

نزدیک به یک دهه قبل قرار بود «جانی دپ» در این بازسازی نقش‌آفرینی کند و بازیگرانی چون «اوا گرین»، «امی آدامز»، «اما استون»، «کری مولیگان»، «ریچل وایس»، «کریستن ویگ»، «امیلی بلانت» و «آیلا فیشر» گزینه‌های بازی در نقش نورا بودند. «ویلیام پاول» و «مرینا لوی» در فیلم سال ۱۹۳۴ به کارگردانی «دابلیو. اس. ون دایک» نقش نیک و نورا را بازی کردند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید