news-background
news-background

ریچارد لینکلیتر پس از Hit Man یک فیلم فرانسوی می‌سازد

لینکلیتر امیدوار است اولین فیلم فرانسوی زبان خود را بسازد.

«ریچارد لینکلیتر» در مصاحبه با «گرگ اراکی»‌ برای مجله «اینترویو» فاش کرده است که یک فیلم فرانسوی در پاریس کارگردانی می‌کند.

اراکی می‌پرسد: ««روبی ریچ» [منتقد آمریکایی] را دیشب دیدم. یک جلسه پرسش و پاسخ برای اکران «هیچ‌کجا» (Nowhere) در آی‌اف‌سی سنتر برگزار می‌کرد. و می‌گفت فیلمی را در پاریس فیلمبرداری خواهی کرد؟»

لینکلیتر می‌گوید هنوز فیلمبرداری را شروع نکرده اما تأیید می‌کند که امیدوار است چنین پروژه‌ای بسازد: «بله، به زبان فرانسوی. مثل یک فیلم از «موج نو» [سینمای فرانسه] است.»

این کارگردان تاکنون فقط فیلم‌های انگلیسی-زبان ساخته اما «پیش از طلوع» (Before Sunset) با بازی «ژولی دلپی» و «ایتان هاک» را در فرانسه فیلمبرداری کرده است.

اراکی که فیلم «کابوم» (Kaboom) را در جشنواره کن داشته می‌گوید امیدوار است فیلمی در فرانسه بسازد: «همیشه رؤیای فیلمبرداری در فرانسه را داشته‌ام چون از فیلم‌های من در آن‌جا استقبال می‌کنند. در آن‌جا فیلمسازان مؤلف را خیلی دوست دارند.»

فیلم «ضارب» (Hit Man) لینکلیتر پس از اکران در جشنواره ونیز و پنج دقیقه تشویق ایستاده با قراردادی ۲۰ میلیون دلاری به نتفلیکس فروخته شد. داستان فیلم درباره یک قاتل حرفه‌ای به نام «گری جانسون» با بازی «گلن پاول» است که در نگاه مشتریانش از سینما بیرون آمده اما کسانی که از او می‌خواهند یک همسر خیانت‌کار یا رئیس زورگو را از میان بردارد شاید متضرر شوند برای اینکه این مرد با پلیس همکاری می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید