news-background
news-background

تاریخ پخش سریال Masters of the Air اپل با انتشار اولین تصاویر اعلام شد

سریال «اربابان آسمان» در سال ۲۰۲۴ پخش خواهد شد.

اپل تی‌وی+ مینی‌سریال «اربابان آسمان» (Masters of the Air) را ژانویه ۲۰۲۴ پخش خواهد کرد. این سریال یک دهه قبل قرار بود برای اچ‌بی‌او ساخته شد اما اپل در سال ۲۰۱۹ اعلام کرد که امتیاز پخش آن را خریداری کرده و «کری فوکوناگا» را برای کارگردانی سه اپیزود اول به خدمت گرفته است.

«اربابان آسمان» سومین مجموعه از مینی‌سریال‌های جنگی «استیون اسپیلبرگ» پس از «اقیانوس آرام» (The Pacific) و «جوخه برادران» (Band of Brothers) به شمار می‌آید. داستان سریال در مورد «نیروی هوایی هشتم» ارتش ایالات متحده در خلال سال‌های جنگ جهانی دوم است که جنگ را به اقامتگاه هیتلر کشاندند. این یکی از طولانی‌‌ترین عملیات‌های جنگ دوم جهانی علیه آلمان نازی بود و «جنگی درون جنگ» دانسته می‌شد. «کلارک گیبل» و «جیمی استوارت» از جمله اعضای شناخته‌شده نیروی هوایی آمریکا در این عملیات بودند و در ارتفاع ۲۵ هزار پایی وارد نبرد شدند.

مینی‌سریال «اربابان آسمان» بر اساس کتابی به همین نام نوشته «دونالد ال. میلر» و با بودجه ۲۰۰ میلیون دلاری اقتباس شده است. «آستین باتلر»، «بری کیوگن»، «کالم ترنر»، «آنتونی بویل»، «نیت مان» و «راف لا» از جمله بازیگران سریال‌اند.

پخش «اربابان آسمان» با دو اپیزود در ماه ژانویه آغاز می‌شود و اپیزودهای بعدی تا ۱۵ مارس به صورت هفتگی منتشر خواهند شد. این مینی‌سریال در ۹ اپیزود ساخته شده و محصول استودیوی امبلین تله‌ویژن «استیون اسپیلبرگ» است. «گراهام یوست» علاوه بر نویسندگی یکی از تهیه‌کنندگان پروژه به همراه اسپیلبرگ و «تام هنکس» خواهد بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید