news-background
news-background

هولو فصل چهارم Only Murders in the Building را می‌سازد

«تنها قتل‌های ساختمان» در هولو با فصل چهارم ادامه پیدا می‌کند.

هولو تولید فصل چهارم «تنها قتل‌های ساختمان»‌ (Only Murders in the Building) با بازی «سلنا گومز»، «استیو مارتین» و «مارتین شورت» را صادر کرد. قسمت اول از فصل سوم سریال ۸ اوت و قسمت پایانی سه‌شنبه این هفته پخش شد. اپیزود آخر فصل سوم با یک گره داستانی به پایان رسید و انتظار می‌رفت سریال با فصل دیگری ادامه پیدا کند.

گومز، مارتین و شورت در این فصل سوم نقش‌های میبل، چارلز و الیور را تکرار کردند و به «مریل استریپ»، «جسی ویلیامز»، «اشلی پارک» و «پل راد» ملحق شدند. در فصل سوم قربانی مردی به نام بن با بازی راد است که در نمایش برادوی الیور به قتل می‌رسد.

«جان هافمن» پیش‌تر در مصاحبه با «هالیوود ریپورتر» اظهار امیدواری کرده بود که ویلیامز و استریپ در فصل چهارم بازگردند: «من بسیار امیدوارم. عاشق هر دوی آن‌ها هستم، جسی و مریل، همه. یعنی البته که حاضرم پل را برگردانم اگر بتوانم. ببینید، حاضرم همه را برگردانم، و این ممکن است اتفاق بیفتد. قربانیان، قاتلان، همه آن‌ها می‌تواند در روایتی معین بازی کنند.»

در فصل دوم بازیگرانی چون «تینا فی» در نقش مجری پادکست، «نیتان لین»، «کارا دلوین»، «ایمی شومر»، «جکی هافمن»، «مایکل راپاپورت»، «شرلی مک‌کلین» و «مایکل سیرل کلیتون» نقش‌آفرینی کردند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید