news-background
news-background

جیمز گان سه بازیگری که به دنیای دی‌سی برمی‌گردند را تأیید کرد؛ فاز اول دنیای دی‌سی با سریال انیمیشن Creature Commandos شروع می‌شود

گان می‌گوید از نتیجه اعتصاب نویسندگان «خیلی راضی» است.

«جیمز گان» یکی از دو مدیر استودیوی دی‌سی در شبکه اجتماعی تردز تأیید کرد که «سولو ماریدوئنا» برای بازی در نقش «بلو بیتل» (Blue Beetle)، «وایولا دیویس» برای نقش «آماندا والر» و «جان سینا» برای نقش «پیس‌میکر» به دنیای سینمایی دی‌سی بازخواهند گشت.

فیلم «بلو بیتل» دی‌سی با فروش داخلی ۷۰ میلیون دلاری و جهانی ۱۲۵ میلیون دلاری عملکرد متوسطی در گیشه داشت و بازگشت قهرمانش قطعی نبود اما پیش‌تر گزارش شده بود فصل دوم «پیس‌میکر» با سینا برای پلتفرم استریم مکس در دست ساخت است.

گان در پاسخ به پرسش‌هایی از هواداران تأیید می‌کند که «بخش ۱: خدایان و هیولاها» (Chapter 1: Gods and Monsters) از دنیای دی‌سی با سریال انیمیشن «مخلوقات کماندو» (Creature Commandos) آغاز می‌شود نه فیلم «سوپرمن: میراث» (Superman: Legacy) که ۱۱ ژوئیه ۲۰۲۵ اکران خواهد شد.

دیویس در «مخلوقات کماندو» نقش والر را به عنوان صداپیشه تکرار می‌کند. دیگر صداپیشگان سریال «فرانک گریلو»، «دیوید هاربر»، «ماریا باکالووا»، «ایندیرا وارما»، «زویی چائو»، «آلن تودی»، «استیون اجی» و «شان گان» خواهند بود. این سریال ده اپیزودی بر روی شکل‌گیری یک گروه عملیات سیاه از زندانیان تمرکز می‌کند.

گان می‌نویسد: «تا «مخلوقات کماندو» سال آینده که حکم یک نوع پیش‌غذا را دارد هیچ‌چیز بخشی از روایت نیست – و بعد با «سوپرمن: میراث» عمیق‌تر وارد دنیا می‌شویم. اینکه بخواهید همیشه همه‌چیز را درک کنید از نیرویی انسانی می‌آید اما به نظر من ایرادی ندارد که از آنچه در دنیای دی‌سی در حال وقوع است گیج شوید چرا که هنوز هیچ‌کس چیزی در این دنیا ندیده.»

پیش از اعتصاب بازیگران آمریکا، «دیوید کورنسوت» برای نقش «کلارک کنت» یا «سوپرمن» و «ریچل برازناهان» برای نقش «لوییس لین» در «سوپرمن: میراث» برگزیده شده بودند. «نیتان فیلیون» نیز در نقش «فانوس سبز» (Green Lantern) بازی خواهد کرد و «ایزابلا مرسد» و «ادی گاتگی» دیگر بازیگران ملحق شده به فیلم «جیمز گان» خواهند بود.

گان در پاسخ به پرسش دیگری درباره تأثیر اعتصاب نویسندگان می‌گوید: «نمی‌توانستم بنویسم اما می‌توانستم کارگردانی کنم – به این معنا که روی طراحی‌ها، استوری‌بوردها و غیره کار می‌کردم.»

وقتی یکی از هواداران می‌پرسد حالا که اعتصاب به پایان رسیده آیا در آینده‌ای نزدیک از پروژه‌های بعدی دی‌سی خواهد شنید یا نه می‌گوید هنوز با نویسندگان گفت‌وگو نکرده اما‌ «از نتیجه [اعتصاب] خیلی راضی» است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید