news-background
news-background

اولین تصاویر از دمی مور، نایومی واتس و تریت ویلیامز در سریال Feud: Capote vs. the Swans

«عداوت» آخرین سریال «تریت ویلیامز» است که در ماه ژوئن از دنیا رفت.

اولین تصاویر رسمی از مینی‌سریال «عداوت: کاپوتی در برابر قوها» (Feud: Capote vs. the Swans) شبکه اف‌ایکس به تهیه‌کنندگی «رایان مورفی» رونمایی شد. این فصل از «عداوت» آخرین سریال «تریت ویلیامز» خواهد بود که در ماه ژوئن در یک حادثه رانندگی با موتورسیکلت از دنیا رفت. او در این سریال نقش «بیل پیلی» مدیر شبکه سی‌بی‌اس را بازی می‌کند.

این فصل از سریال اقتباسی است از کتاب پرفروش «زنان کاپوتی: داستان واقعی عشق، خیانت و آواز قوی یک دوران» (Capote’s Women) نوشته «لورنس لیمر». کتاب لیمر زندگی «ترومن کاپوتی» نویسنده آمریکایی را شرح می‌دهد که با انتشار داستان کوتاهی در مجله «اسکوایر» در سال ۱۹۷۵ به چندین دوست زن خود از پشت خنجر زد.

«تام هالندر» در این سریال پرستاره نقش کاپوتی، «نایومی واتس» در نقش «بیب پیلی» نویسنده مجله، «مالی رینگوالد» در نقش «جوان کارسون» همسر «جانی کارسون» مجری آمریکایی، «دمی مور» در نقش «آن وودوارد» مدل و بازیگر، «دایان لین» در نقش «اسلیم کیث» مدل سرشناس، «کالیستا فلاکهارت» در نقش «لی ریدزی‌ویل» بازیگر آمریکایی، و «کلویی سوینی» در نقش «سی.زی. گست» بازیگر و نویسنده ظاهر خواهند شد.

مورفی در مصاحبه با «تون اند کانتری» می‌گوید کتاب «زنان کاپوتی» داستانی درباره «جاه‌طلبی، رفاقت و انسداد نویسنده است.» او اضافه می‌کند این روایت «در اصل، داستانی درباره روابط میان زن و مرد، به صورت مشخص روابط مردان همجنسگرا با دوستان دختر خود است. عداوت هرگز درباره نفرت نیست؛ در عداوت همیشه مسئله رنج است.»

«آر. کوری هی» نویسنده آمریکایی که کاپوتی و دوستانش را می‌شناخته می‌گوید: «[داستان کوتاه کاپوتی] دنیا را تکان داد. آن داستان محرمانه‌ترین اسرار گروهی از افراد که در جامعه نمونه بودند را برملا کرد. یک سریال واقع‌گرایانه نبود، واقعیت بود. «آن وودوارد» پس از انتشار داستان خودکشی کرد. از این واقعی‌تر می‌شود؟»

او ادامه می‌دهد: «پس از انتشار داستان، بدون تردید درهایی محکم به روی ترومن بسته شدند. یکی از علت‌هایش ترس از این بود که او می‌توانست آن کتاب آخر را منتشر کند و پس از چند سال شایعه‌پراکنی با او زندگی‌شان می‌تواند در معرض دید دنیا قرار بگیرد.»

«دمی مور» می‌گوید: «من شخصاً مفهوم انتقام را دوست ندارم، اما فکر می‌کنم این ماجرا جنبه‌های بسیار بیشتری دارد.»

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید