news-background
news-background

چوی چیس بازیگر Community: سریال به نظر من خنده‌دار نبود؛ ترجیح می‌دادم کنار آن آدم‌ها نباشم

چیس می‌گوید از فیلمبرداری سریال «کامیونیتی» لذت نبرده است.

«چوی چیس» کمدین کهنه‌کار آمریکایی از سریال «کامیونیتی» (Community) و صحنه‌های خود در این سیت‌کام انتقاد کرده است. او در این سریال که از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۵ از ان‌بی‌سی پخش شد نقش «پیرس هاتورن» را بازی کرد.

چیس در مصاحبه با پادکست «مارک مارون» می‌گوید: «راستش نهایتاً احساس کردم که برای من به اندازه کافی خنده‌دار نبود. کمی تحمیلی به نظر می‌رسید. همه شوخی‌های خودشان را داشتند و به نظر من همگی خوب بودند. فقط از نظر من به اندازه کافی قوی نبود.»

این بازیگر ۷۹ ساله می‌گوید از فیلمبرداری بسیاری از صحنه‌ها سریال که درباره گروهی از افراد در کالج منطقه‌ای گلندیل بود لذت نبرده است. او توضیح می‌دهد که اگرچه مشکلی با شخصیتش نداشته اما ترجیح می‌داده تنها باشد: «نمی‌خواستم هر روز با آن آدم‌ها کنار آن میز باشم. زیادی بود.»

«دن هارمن» پدید‌آورنده سریال پیش‌تر گفته بود که چیس بیش از هر بازیگر دیگری بداهه‌پردازی می‌کرده است. در سال ۲۰۱۲ گزارش شد که چیس از یک لفظ نژادستیزانه در زمان فیلمبرداری استفاده کرده و دیالوگ شخصیت‌های آفریقایی تبار سریال با بازی «دونالد گلاور» و «ایوت نیکول براون» را زیر سؤال برده است.

در آن زمان «هالیوود ریپورتر» گزارش داد که چیس «فوراً عذرخواهی» کرده و با ان‌بی‌سی برای جدایی به توافق رسیده است. هارمن در سال ۲۰۱۸ به «نیویورکر» گفت که چیس صحنه‌های «دونالد گلاور» را را قطع می‌کرده و «میان برداشت‌ها شوخی‌های نژادی» به زبان می‌آورده برای اینکه به استعداد همبازی‌اش «حسادت» می‌کرده است.

چوی در مصاحبه جدیدش با «مارک مارون» به این پرسش پاسخ می‌دهد که آیا عداوتی با هارمن دارد یا نه: «نمی‌دانم. از آن به بعد او را ندیده‌ام. نمی‌دانم که آیا مشکلی داریم یا نه.»

ماه گذشته گزارش شد که فیلم «کامیونیتی» بدون مشارکت چیس همچنان در دست ساخت است. «جول مک‌هیل»، «جیلین جیکوبز»، «الیسون بری»، «جیم رش» و «کن جونگ» دیگر بازیگران سریال بودند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید