news-background
news-background

سوفیا لورن در ژنو دچار حادثه شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت

بازیگر برنده اسکار در ژنو تحت عمل جراحی قرار گرفت.

«سوفیا لورن» بازیگر ایتالیایی یکشنبه این هفته پس از آنکه در منزلش در ژنو دچار حادثه می‌شود تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد. نتیجه عمل جراحی او پس از این اتفاق مثبت گزارش شده است.

لورن که ۲۰ سپتامبر ۸۹ ساله شد قرار بود سه‌شنبه این هفته در مراسمی شهروند افتخاری باری نامیده شود و چهارمین رستورانش را افتتاح کند. رستوران لورن در اینستاگرام اعلام کرده است که این بازیگر باید دوران نقاهت خود را پشت سر بگذارد.

لورن که در سال ۱۹۶۰ برای فیلم «دو زن» (Two Women) برنده جایزه اسکار در بخش بهترین بازیگر زن شد، در سال ۲۰۲۰ «زندگی پیش رو» (The Life Ahead) را در نتفلیکس داشت و پس از ۱۱ سال مقابل دوربین رفت. این فیلم نامزدی اسکار بهترین ترانه اریجینال را دریافت کرد و لورن جایزه «دیوید دی دوناتلو» را به دست آورد.

لورن در مصاحبه با «اینترتینمنت ویکلی» گفته بود که دوری او از بازیگری از پیش برنامه‌ریزی شده نبوده:‌ «ناخواسته اتفاق افتاد. می‌خواستم الهام‌بخش باشم و به چالش کشیده شوم. فیلمی نمی‌شناختم که بخواهم بی‌درنگ در آن بازی کنم. اگر چیزهایی را انتخاب کنید که فکر می‌کنید می‌توانید به بهترین شکل انجام دهید، همیشه مسیری را برای خود حفظ می‌کنید، زیرا روی پرده تصویری از خود به جا می‌گذارید که حقیقت دارد. این چیزی است که مردم دوست دارند: حقیقت.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۳ مهر ۱۴۰۲ ۲۱:۵۶

❤️ 🌸

نمایش اسپویل