news-background
news-background

تاریخ اکران Smile 2 و دنباله Mean Girls در سال ۲۰۲۴؛ Silent Night اولین فیلم آمریکایی جان وو پس از ۲۰ سال آماده پخش

دنباله «لبخند» و «دختران بدجنس» در سال ۲۰۲۴ اکران می‌شوند.

استودیوی پارامونت تاریخ اکران «لبخند ۲» (Smile 2) و دنباله «دختران بدجنس» (Mean Girls) در سال ۲۰۲۴ را اعلام کرد. دنباله فیلم پرفروش «لبخند» ۱۸ اکتبر سال ۲۰۲۴ و دنباله «دختران بدجنس» که پیش‌تر قرار بود از پارامونت+ پخش شود ۱۲ ژانویه ۲۰۲۴ اکران خواهند شد.

«لبخند» به کارگردانی «پارکر فین» داستان دکتر «رز کاتر» را روایت می‌کند که لبخندهای مرموزی را در یکی از بیماران خود می‌بیند و سپس متوجه می‌شود که بسیاری از انسان‌های پیرامونش این لبخند را به لب دارند. دکتر به زودی کشف می‌کند که این لبخند تنها آغاز ماجرا است و چیزی در صدد کشتن او است. «سوزی بیکن»، «جسی آشر»، «گایل گالنر»، «رابین ویگرت»، «کیتلین استیسی»، «کل پن» و «راب مورگان» در این فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند.

قسمت اول «لبخند» با بودجه ۱۷ میلیون دلاری تولید شد و ۲۱۷.۴ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت. این فیلم سپتامبر گذشته و در زمانی اکران شد که بسیاری از استودیوها فیلم‌های پرخرجشان را به تأخیر انداخته بودند. «پارکر فین» برای کارگردانی «لبخند ۲» بازخواهد گشت.

دنباله «دختران بدجنس» مانند قسمت اول «لبخند» قرار بود در پارامونت+ پخش شود. در این فیلم بازیگرانی چون «انگوری رایس»، «رنی رپ»، «الیئی کراوالیو»، «تینا فی»، «تیم مدوز»، «جنا فیشر»، «بازی فیلیپس»، «آوانتیکا»، «ماهی عالم»، «کریستفر برینی»، «بیبی وود»، «اشلی پارک»، «کانر رتلیف» و «جان هم» نقش‌آفرینی خواهند کرد.

این فیلم را «سامانتا جین» و «آرتورو پرز» بر اساس فیلمنامه «تینا فی» کارگردانی می‌کنند. قسمت اول «دختران بدجنس» به کارگردانی «مارک واترز» و نویسندگی فی بر اساس رمان «رزالیند وایزمن» با بیش از ۱۳۰ میلیون دلار در سراسر دنیا به یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های «لیندزی لوهان» تبدیل شد و از «ریچل مک‌آدامز» و «آماندا سایفرد» ستاره ساخت.

استودیوی لاینزگیت اعلام کرده است که فیلم اکشن «شب بی‌صدا» (Silent Night) «جان وو» با بازی «جول کینامان» را ۱ دسامبر اکران می‌کند. در حال حاضر استودیوی دیزنی قرار است فیلم «موتورسواران»‌ (The Bikeriders) «جف نیکلز» را در این تاریخ اکران کند و «سالتبرن» (Saltburn) «امرالد فنل» به صورت گسترده به نمایش درآید.

داستان فیلم در مورد پدری است که به دنیای زیرزمینی ورود می‌کند تا انتقام قتل پسرش را بگیرد. «اسکات مسکودی»، «هارولد تورس» و «کاتالینا ساندینو مورنو» دیگر بازیگران فیلم خواهند بود. «بازیل ایوانیک»، «اریکا لی»، «کریستین مرکوری» و «لوری تیلکین» که «جان ویک» (John Wick) را در کارنامه دارند از جمله تهیه‌کنندگان این فیلم بوده‌اند.

«شب بی‌صدا» اولین فیلم آمریکایی وو پس از «دستمزد» (Paycheck) است که در سال ۲۰۰۳ اکران شد. وو پس از کارگردانی فیلم‌های اکشن کلاسیکی مانند «فردایی بهتر» (A Better Tomorrow)، «قاتل» (The Killer)، «گلوله‌ای در سر» (Bullet in the Head) و «سرسخت» (Hard Boiled)، به هالیوود آمد تا فیلم‌های اکشن «پیکان‌های شکسته» (Broken Arrow)، «تغییر چهره» (Face/Off) و «مأموریت غیرممکن ۲» (Mission: Impossible II) را بسازد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید