news-background
news-background

حمایت کارگردان The Continental از مل گیبسون متهم به «یهودستیزی»

«مل گیبسون» یکی از بازیگران پیش‌درآمد «جان ویک» است.

یکی از کارگردانان سریال «کانتیننتال» (The Continental) از انتخاب «مل گیبسون» دفاع کرده است. این پیش‌درآمد بر روی ظهور شخصیت «وینستون اسکات» با بازی «کالین وودل» تمرکز می‌کند که هتلی به مالکیت کورمک با بازی «مل گیبسون» را تصرف می‌کند. انتخاب گیبسون متهم به یهودستیزی و خشونت خانگی برای این نقش با انتقاد هوادارانی روبرو شد که ادعا می‌کردند فرهنگ تحریم واقعیت ندارد. منتقدین زیادی نیز این انتخاب را زیر سؤال برده‌اند و باعث شده‌اند امتیاز سریال در «راتن تومیتوز» به ۵۵ درصد برسد.

«شارلوت برندستورم» یکی از کارگردانان سریال با این حال از انتخاب گیبسون ۶۷ ساله حمایت می‌کند و در مصاحبه با «مترو» می‌گوید: «او با بازیگران دیگر بسیار مهربان بود و به‌ویژه با بازیگران جوان‌تر که تجربه‌ای نداشتند.»

برندستورم که سابقه کارگردانی «حلقه‌های قدرت» (Rings of Power) را دارد می‌گوید در صحنه‌های کلیدی «کانتیننتال» با گیبسون همکاری کرده است: «[بازیگران] همیشه نگران بازی در مقابلش بودند اما او بسیار صبور، کمک‌کننده و سخاوتمند بود. هر کاری از دستش برمی‌آمد برای بازیگر مقابل خود می‌کرد.»

ستاره «اسلحه مرگبار» (Lethal Weapon) به گفته این کارگردان پس از پایان فیلمبرداری صحنه‌های برخلاف بسیاری از بازیگران شناخته‌شده دیگر به تریلر خود بازنگشته و در کنار عوامل مانده است: «می‌شد دید که چقدر از حضور در صحنه و عوامل لذت می‌برد وقتی که با همه گفت‌وگو می‌کرد. خیلی خیلی مهربان و خیلی خیلی در دسترس بود.»

این کارگردان اضافه می‌کند: «فکر می‌کنم تهیه‌کنندگان او را انتخاب کردند چون احساس کردند بازیگر درستی برای این نقش است، و ویژگی بسیار منحصربه‌فرد و تأثیرگذاری به سریال می‌بخشد و این برای تهیه‌کنندگان اهمیت داشت. [گیبسون] در محل فیلمبرداری بسیار محترمانه برخورد می‌کرد.»

گیبسون در سال ۲۰۰۶ وقتی به خاطر رانندگی در حالت مستی بازداشت شد یهودیان را عامل «همه جنگ‌های دنیا» دانست. او در سال ۲۰۱۱ عذرخواهی کرد و به «ددلاین» گفت: «من هرگز با کسی به خاطر جنسیت، نژاد، مذهب یا گرایش جنسی بدرفتاری و یا تبعیض‌آمیز برخورد نکرده‌ام – تمام. اما اگر مردم بر اساس آن مزخرفاتی که شنیده‌اند و آن نوارهای درز کرده که ویرایش شده بودند چنین تصوری پیدا کرده‌اند آن‌ها را سرزنش نمی‌کنم.»

قسمت اول «کانتیننتال» ۲۲ سپتامبر، قسمت دوم یک هفته بعد و در تاریخ ۲۹ سپتامبر و قسمت سوم و پایانی ۶ اکتبر از پیکاک پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید