news-background
news-background

مارک والبرگ می‌گوید «از روی ناچاری» به تهیه‌کنندگی رو آورده است: نمی‌خواستم نقش‌هایی که دی‌کاپریو یا تام کروز رد کرده بودند را بازی کنم

والبرگ می‌گوید در سال‌های آینده نقش‌های کمتری بازی خواهد کرد.

«مارک والبرگ» در مصاحبه جدیدی با مجله «سیگار افیشنداو» می‌گوید یکی از دلایل تهیه‌کننده شدنش این است که دوست نداشته نقش‌های رده شده از سوی بازیگرانی چون «لئوناردو دی‌کاپریو»، «تام کروز» یا «برد پیت» را بازی کند. او از حدود سال ۲۰۱۰ وقتی در «مبارز» (The Fighter) بازی کرد به تهیه‌کنندگی متمایل شد.

والبرگ می‌گوید: «از روی ناچاری تهیه‌کننده شدم. نمی‌خواستم منتظر برد پیت یا تام کروز یا هر بازیگر دیگری که پیش از من به شهرت رسیده بودند و بهترین‌های زمان خود بودند، و لئو [دی‌کاپریو]، فیلمی را رد کنند تا من بتوانم به دستش بیاورم. همیشه برای یافتن آثاری که می‌توانستم تهیه‌کننده‌ آن‌ها باشم و می‌دانستم که می‌توانم بازی کنم اقدام کنم، و سرنوشت خودم را رقم بزنم.»

او اضافه می‌کند که پس از بازیگری و تهیه‌کنندگی قصد دارد وارد عرصه کارگردانی شود و با «بعضی از استعدادهای بزرگ دیگر» همکاری کند. والبرگ می‌گوید در سال‌های آینده نقش‌های کمتری بازی خواهد کرد: «بدون شک سخت‌تر از همیشه کار می‌کنم. برخی کسب‌وکارها را باید ساخت، آن‌ها را به دیگران بسپارید و یا خارج شوید. امیدوارم فرزندانم – باید دید علایقشان چیست – اما فکر نمی‌کنم دیگر به شدت امروز بازیگری کنم. در این تردیدی نیست. چون این سخت‌ترین کار است.»

والبرگ امسال در فیلمی ظاهر نشده اما در سال ۲۰۲۲ فیلم‌های «آنچارتد» (Uncharted)، «پدر استو» (Father Stu)، و «نوبت من» (Me Time) از او منتشر شد. فیلم بعدی والبرگ «برنامه خانوادگی» (The Family Plan) با بازی «میشل موناگان» و اکشن «مرد ما از جرزی» (Our Man From Jersey) با بازی «هالی بری» است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید