news-background
news-background

کریس اوانز با تارانتینو موافق است: من ستاره Captain America نیستم

اوانز می‌گوید در آینده نزدیک به دنیای مارول بازنخواهد گشت.

«کریس اوانز» در مصاحبه با مجله «جی‌کیو» با اظهار نظر بحث‌برانگیز «کوئنتین تارانتینو» موافقت می‌کند. این فیلمساز پیش‌تر گفته بود که فیلم‌های مارول باعث شده‌اند هالیوود ستاره نسازد و مردم برای دیدن شخصیت «کاپیتان آمریکا» (Captain America) به سینما می‌روند نه بازیگرانش.

اوانز می‌گوید: «زیبایی بازی در فیلم‌های مارول همین بود. هرگز نیازی نبود در کانون توجه باشید. حتی گاهی در فیلم‌های شخصیت خودتان. کوئنتین تارانتینو اخیراً این را گفته و من فکر کردم که می‌دانید، حق با اوست. شخصیت فیلم ستاره است. شما حضور دارید اما وزنش را حس نمی‌کنید.»

«کوین فایگی» مدیر استودیوی مارول با این حال مخالفت می‌کند و به همین نشریه می‌گوید: «به نظر من حرفی است که [کریس اوانز] به خودش می‌گوید، و حرفی است که بسیاری از «انتقام‌جویان» (Avengers)، از جمله رابرت [داونی جونیور] به خودش می‌گوید که اتفاقاً بسیار مفید واقع می‌شود. اما در برخی موارد، از جمله مورد کریس، کاملاً صحت ندارد.»

تارانتینو» در یک پادکست گفته بود: «بخشی از مارولیزاسیون هالیوود این است که… همه این بازیگران را دارید که با بازی در این نقش‌ها معروف شده‌اند. اما ستارگان سینما نیستند. این‌طور نیست؟ کاپیتان آمریکا ستاره است. ثور ستاره است. یعنی من اولین نفری نیستم که این را می‌گویم. فکر می‌کنم هزاران بار این را گفته‌اند… اما می‌دانید این شخصیت‌های چندگانه‌اند که ستاره می‌شوند.»

اوانز اولین بار در سال ۲۰۱۱ با «کاپیتان آمریکا: اولین انتقام‌جو» (Captain America: The First Avenger) نقش «استیو راجرز» یا «کاپیتان آمریکا» را بازی کرد و در طول ۹ سال ۱۱ مرتبه به آن بازگشت.

او در این مصاحبه یک بار دیگر تأکید می‌کند که احتمال بازگشت دوباره او به این نقش پس از «انتقام‌جویان: آخر بازی» (Avengers: Endgame) وجود دارد: «هرگز نمی‌گویم هرگز، فقط به این دلیل که تجربه شگفت‌انگیزی بود.»

اوانز می‌گوید مایل است کمتر بازیگری کند: «حالا مهم این است: چه زمانی از سال فیلمبرداری می‌کنیم؟ آیا پاییز را از دست خواهم داد؟ می‌دانید، نمی‌خواهم پاییز را از دست بدهم.»

فیلم بعدی اوانز «سوداگران درد» (Pain Hustlers) مقابل «امیلی بلانت» است که ۲۰ اکتبر از نتفلیکس پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید