news-background
news-background

وس اندرسون همکاری با مایکل سرا در سیزدهمین فیلمش را تأیید کرد

«مایکل سرا» در فیلم سیزدهم اندرسون مقابل دوربین می‌رود.

«وس اندرسون» بهار امسال یازدهمین فیلم بلندش «استروید سیتی» (Asteroid City) را در جشنواره کن داشت. او در این فیلم ستارگانی چون «تام هنکس»، «اسکارلت جوهانسن» و «برایان کرانستون» همکاری کرد و در فیلم ۴۰ دقیقه‌ای «داستان شگفت‌انگیز هنری شوگر» (The Wonderful Story of Henry Sugar) که از داستان‌های «رولد دال» برای نتفلیکس اقتباس شده با «بندیکت کامبربچ»، «رالف فاینز»، «بن کینگزلی»، و «دو پاتل» همکاری داشته.

این فیلمساز در مصاحبه جدیدی با «ددلاین» به این پرسش پاسخ داده است که آیا بازیگری وجود دارد که او تمایل داشته باشد جلوی دوربین ببرد یا نه: «خوب می‌دانید، مایکل سرا را داریم. او یکی از آن شخصیت‌های دیگر در داستان جدید است. و کسی است که فکر می‌کنم نزدیک به ۲۰ سال قبل با او ملاقات کردم. دست کم ۱۸ سال قبل، چیزی در همین حدود. به همراه «هاروی کیتل» ملاقاتش کردم، بنابراین باید حدود سال ۲۰۰۸ بوده باشد. اما به هر حال، مایکل سرا. این یکی.»

پیش‌تر گزارش شده بود که «مایکل سرا»، «جف گلدبلوم» و «بنیسیو دل تورو» در فیلم سیزدهم اندرسون نقش‌آفرینی می‌کنند اما این اولین بار است این کارگردان همکاری با سرا را تأیید می‌کند.

اندرسون در مصاحبه با «لوموند» توضیح داده بود: «فیلم بلند بعدی من [داستانی] خطی خواهد داشت، با «بنیسیو دل تورو» در هر نمای آن. بیش از این نمی‌توانم چیزی به شما بگویم جز اینکه فیلمی در مورد جاسوسی، رابطه یک پدر و پسر است، و اجازه دهید بگویم که لحنی تلخ‌تر دارد.»

اندرسون در بخش دیگری از مصاحبه درباره داستان پیچیده چند فیلم اخیرش می‌گوید: «دوست دارم داستان‌هایی که داستان‌هایی درون داستان‌های دیگری باشند و نمایش‌هایی درون داستان‌ها و فیلم‌هایی درون نمایش‌هایی درون داستان‌ها. [می‌خندد] اما فکر می‌کنم این داستان، «هنری شوگر»، شاید اولین اثری بود که خواندنش من را به فکر چنین مفهومی انداخت.»

اقتباس اندرسون از «رولد دال» از چهار فیلم کوتاه تشکیل شده که طی چند روز از نتفلیکس پخش خواهند شد. فیلم «هنری شوگر» ۲۷ سپتامبر و فیلم‌های «قو» (The Swan) ۲۸ سپتامبر، «موش‌گیر» (The Ratcatcher) ۲۹ سپتامبر و «سم» (Poison) ۳۰ سپتامبر پخش خواهد شد. «هنری شوگر» به صورت محدود از ۲۰ سپتامبر در سالن‌های سینما اکران می‌شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید