news-background
news-background

عذرخواهی لورن بوبرت نماینده آمریکایی به خاطر کشیدن ویپ در حال تماشای موزیکال Beetlejuice

نماینده آمریکایی به خاطر کشیدن ویپ و دیگر رفتارهای ناشایست عذرخواهی کرد.

هفته پیش ویدیویی از یک دوربین مدار بسته منتشر شد که نشان می‌داد «لورن بوبرت» نماینده آمریکایی به خاطر کشیدن ویپ در حال تماشای موزیکال «بیتل‌جوس» (Beetlejuice) در دنور از سالن اخراج شده است. در آن زمان گزارش شد که مقامات سالن به دو فردی که در ویدیو دیده می‌شدند هشدار می‌دهند اما اصرار آن‌ها به این رفتار و شکایت حضار به اخراج آن‌ها از سالن منجر شده است.

بوبرت در شبکه‌های اجتماعی ادعا کرد که به جرم «آواز و خنده با صدای بلند» به بیرون از سالن هدایت شده است. نمایندگان بوبرت با این حال ادعای کشیدن ویپ را رد می‌کنند اما ویدیوی دوربین‌ها نشان می‌دهد که او دقیقاً همین کار را کرده است. این ویدیو علاوه بر این نشان می‌دهد که بوبرت با فلش روشن عکسبرداری می‌کند.

این نماینده سپس با انتشار بیانیه‌ای عذرخواهی کرد: «هرچند هیچ‌یک از اقدامات و حرف‌های من به عنوان یک شهروند خصوصی در آن شب بدخواهانه یا با هدف آزار به دیگران نبود، اما واقعیت این است که این نتیجه را داشته و من از این بابت متأسفم.» او اضافه می‌کند که کشیدن ویپ در سالن را «واقعاً» به یاد نمی‌آورد: «یکشنبه پیش در شأن خودم رفتار نکردم. رفتاری غیرقابل‌قبول بود و متأسفم.»

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید