news-background
news-background

استعفای اشتون کوچر و میلا کونیس از سازمان مبارزه با قاچاق کودک پس از حمایت از دنی مسترون بازیگر متجاوز سریال That ‘70s Show

کوچر و کونیس ترجیح دادند بیش از این با قاچاق کودک مبارزه نکنند.

«اشتون کوچر» از ریاست سازمان «تورن» (Thorn) که در سال ۲۰۰۹ با همسر آن زمان خود «دمی مور» تأسیس کرده بود کناره‌گیری کرد. کوچر و همسر فعلی‌اش «میلا کونیس» اخیراً به خاطر حمایت از «دنی مسترون» همبازی‌شان در «آن سریال دهه هفتادی» (That ‘70s Show) که به جرم تجاوز محکوم شده با انتقاد گسترده روبرو شده بودند. مسترون ۴۷ ساله ۸ سپتامبر به جرم تجاوز جنسی به دو زن به سی سال حبس محکوم شد.

کوچر با انتشار بیانیه‌ای در مجله «تایم» می‌گوید: «پس از آنکه من و همسرم چند روز گذشته را صرف گوش دادن، تأمل، یادگیری و گفت‌وگو با بازماندگان و کارمندان و مدیران «تورن» کردیم، به این نتیجه رسیدم که تصمیم مسئولانه برای من استعفای فوری از ریاست هیأت مدیره است.»

او ادامه می‌دهد: «نمی‌توانم اجازه دهم که خطاهایم در قضاوت در تلاش‌هایمان برای خدمت به کودکان خللی ایجاد کند. قربانیان بدرفتاری جنسی در طول تاریخ ساکت شده‌اند و بیانیه‌ای که منتشر کردم نمونه دردناک دیگری از زیر سؤال بردن قربانیانی است که شجاعانه تجارب خود را فاش کرده‌اند.»

کوچر از جامعه مدافعان حقوق بشر عذرخواهی می‌کند و می‌گوید دستاوردهای «تورن» را همچنان مایه افتخار می‌داند. او پیش از محکوم شدن مسترون را یک «الگو» و فردی نامیده بود که «دائماً در کنار شماست وقتی به او احتیاج دارید.»

کونیس و کوچر پس از محکوم شدن مسترون با انتشار ویدیویی عذرخواهی کرده بودند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید