news-background
news-background

کریس اوانز با آلبا باپتیستا بازیگر پرتغالی ازدواج کرد

بازیگر نقش «کاپیتان آمریکا» آخر هفته گذشته در ماساچوست ازدواج کرد.

«کریس اوانز» بازیگر فیلم‌های «کاپیتان آمریکا» (Captain America) شنبه گذشته با «آلبا باپتیستا» بازیگر ۲۶ ساله سریال «راهبه جنگجو» (Warrior Nun) ازدواج کرد. «پیپل» و «نیویورک پست» گزارش داده‌اند که این مراسم خصوصی با حضور بعضی از بازیگران «دنیای سینمایی مارول» در دماغه کاد ایالت ماساچوست برگزار شده است.

«رابرت داونی جونیور» بازیگر نقش «مرد آهنی» و «کریس همسورث» بازیگر نقش «ثور» در این مراسم بوده‌اند. «پیپل» گزارش داده است که داونی با همسرش «سوزان داونی»، همسورث با همسرش «السا پاتاکی» و «جرمی رنر» در نزدیکی بوستون دیده شده‌اند. «جان کرازینسکی» و «امیلی بلانت» نیز در این منطقه حضور داشته‌اند.

«کازماپولیتن» گزارش می‌دهد که این زوج اولین بار در سال ۲۰۲۱ با یکدیگر قرار گذاشته‌اند. در ماه ژانویه، اوانز با انتشار ویدیویی در اینستاگرام این رابطه را تأیید کرد.

اوانز ۴۲ ساله در سال ۲۰۲۲ وقتی «جذاب‌ترین مرد زنده دنیا» نامیده شد در مصاحبه با «پیپل» گفته بود که قصد ازدواج دارد: «مسلماً چیزی است که می‌خواهم. همسر، فرزند، تشکیل خانواده. وقتی درباره بهترین هنرمندان می‌خوانید، چه بازیگر باشند چه نقاش یا نویسنده، متوجه می‌شوید که برای بیشترشان روابط و خانواده‌ای که تشکیل می‌دادند، عشقی که پیدا می‌کردند و آن را تقسیم می‌کردند اهمیت داشته نه کارشان.»

اوانز آخرین بار در فیلم «روح‌شده» (Ghosted) مقابل «آنا د آرماس» دیده شده و فیلم‌های «رد وان» (Red One) و «سوداگران درد» (Pain Hustlers) را در مرحله پس از تولید دارد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید