news-background
news-background

بهترین سریال‌هایی که سپتامبر ۲۰۲۳ پخش می‌شوند

 

در آخرین روزهای فصل تابستان و در حالی که اعتصاب نویسندگان و بازیگران هالیوود همچنان ادامه دارد و استودیوها حاضر به بازگشت به میز مذاکره نیستند، پخش سریال‌های جدید ادامه پیدا می‌کند. در ماه سپتامبر امسال سریال جدید «نسل وی» که اسپین‌آفی برای «پسران» آمازون است پخش خواهد شد اما از سوی دیگر سریالی چون «آموزش جنسی» در نتفلیکس پس از چهار فصل به پایان می‌رسد. در ادامه نگاهی انداخته می‌شود به بهترین سریال‌هایی که در چند هفته پیش رو پخش خواهند شد.

 

چرخ زمان (The Wheel of Time)

تاریخ پخش (فصل دوم): ۱ سپتامبر از پرایم ویدیو

داستان «چرخ زمان» که براساس رمان‌های فانتزی «رابرت جوردن» ساخته می‌شود، در دنیایی می‌گذرد که تنها بعضی از زنان اجازه‌ دسترسی به جادو را دارند. سریال ماجرای «موارین دامودرد» با بازی «رزاموند پایک» را پی می‌گیرد که به همراه پنج مرد و زن جوان که پیش‌گویی شده یکی از آن‌ها «دراگون ری‌بورن» است و یا بشریت را به نابودی می‌کشاند و یا نجات‌بخش اوست، به سفری مخاطره‌آمیز می‌روند.  «ریف جادکینز» که سابقه نویسندگی در «مأمورین شیلد» شبکه ای‌بی‌سی را داشته شورانر این سریال است. «جوشا استرادوفسکی» در سریال نقش «رند ال ثور»، «مارکوس روثرفورد» نقش «پرین آیبارا»، و «زوئی رابینز» نقش «ناینیو» را ایفا خواهند کرد. علاوه بر این، «بارنی هریس» نیز در نقش «مت کاثون»، «دنیل هنی» در نقش «لان ماندراگوران» و «مدلین مدن» در نقش «اگوین ال ور» ظاهر شده‌اند.

 

بچه جایگزین (The Changeling)

تاریخ پخش: ۸ سپتامبر از اپل تی‌وی+

این سریال با بازی «لاکیث استنفیلد» که بر اساس کتاب پرفروشی به همین نام نوشته «ویکتور لاوال» اقتباس شده داستانی فانتزی و هراس‌انگیز در نیویورک سیتی روایت خواهد کرد و مردی را دنبال می‌کند که برای یافتن همسرش که ممکن است ساحره باشد به سفری پرماجرا می‌رود. «کلی مارسل» نویسنده و شورانر «بچه جایگزین» و «ملینا ماتسوکاس» (Queen & Slim) کارگردان قسمت اول سریال است. دیگر بازیگران سریال «کلارک باکو»، «آدینا پورتر»، «ساموئل تی. هرینگ»، «الکسیس لودر»، «جرد آبراهامسون»، و «مالکم برت» خواهند بود.

 

مردگان متحرک: دریل دیکسون (The Walking Dead: Daryl Dixon)

تاریخ پخش: ۱۰ سپتامبر از ای‌ام‌سی

«نورمن ریداس» در این اسپین‌آف نقش «دریل دیکسون» را تکرار می‌کند در حالی که «کلمنس پوزی»، «لایکا بلان-فرانکار»، «آن شاریه»، «رومین لوی» و «لویی پوئش اسکیلیوزی» بازیگران شخصیت‌های جدیدی خواهند بود. این سریال که از شش اپیزود تشکیل شده در ماه ژوئیه سفارش ساخت فصل دوم را دریافت کرد. دریل در این فصل سعی می‌کند متوجه شود که چرا و چگونه به سواحل فرانسه رسیده است.

 

به رکسهام خوش‌آمدید (Welcome to Wrexham)

تاریخ پخش (فصل دوم): ۱۲ سپتامبر از اف‌ایکس

این سریال رؤیاها و نگرانی‌های باشگاه فوتبال رکسهام در شمال ولز و خریداری شدنش توسط دو ستاره هالیوود «راب مک‌الهنی» خالق «فیلادلفیا همیشه آفتابی است» (It’s Always Sunny In Philadelphia) و «رایان رینولدز» ستاره فیلم‌های «ددپول» (Deadpool) را شرح می‌دهد. رکسهام سومین باشگاه فوتبال قدیمی تاریخ است. این بازیگران در سال ۲۰۲۱ نزدیک به ۲ میلیون پوند روی زیرساخت‌های باشگاه سرمایه‌گذاری کردند.

 

برنامه صبحگاهی (The Morning Show)

تاریخ پخش (فصل سوم): ۱۳ سپتامبر از اپل تی‌وی+

فصل دوم «برنامه صبحگاهی» سپتامبر سال گذشته پخش شد و نشان داد که الکس با بازی انیستون پس از ملاقات با «میچ کسلر» با بازی «استیو کارل»‌ در ایتالیا به کووید مبتلا شده و ویروس را به نیویورک آورده است. «جان هم» ستاره «مد من» (Mad Men) در فصل سوم به «جنیفر انیستون»، «ریس ویترسپون»، و «بیلی کروداپ» پیوسته است. «تیگ نوتارو»، «نیکول بهاری» و «استیون فرای» دیگر بازیگران جدید سریال خواهند بود. «مارک دوپلاس»، «نستور کاربونل»، «کارن پیتمن»، «بل پاولی»، «دسین تری»، «جانینا گاوانکار»، «تام اروین» و «گرتا لی» از جمله بازیگران این سریال در فصل‌های پیشین بوده‌اند.

 

آن دختر سیاه دیگر (The Other Black Girl)

تاریخ پخش: ۱۳ سپتامبر از هولو

«آن دختر سیاه دیگر» بر اساس رمانی به همین نام نوشته «زکیه دلیله هریس» ساخته شده و یک دستیار تحریریه به نام نلا با بازی «سینکلر دنیل» را دنبال می‌کند که از تنها زدن کمپانی خود بودن خسته شده و به همین علت از ملاقات با هیزل با بازی «اشلی مری» هیجان‌زده می‌شود. «رشیدا جونز» که یکی از تهیه‌کنندگان سریال است فیلمنامه قسمت اول را با همکاری هریس به نگارش درآورده در حالی که «ماریاما دیالو» کارگردان این اپیزود است.

 

صحرا (Wilderness)

تاریخ پخش: ۱۵ سپتامبر از پرایم ویدیو

داستان این سریال تریلر درباره زنی به نام لیو با بازی «جنا کولمن» است که متوجه می‌شود همسرش ویل با بازی «الیور جکسون-کوئن» به او خیانت می‌کند. لیو تصمیم می‌گیرد به کابوس ویل تبدیل شود و انتقامش را در یک سفر جاده‌ای بگیرد. کولمن بیشتر با سریال «سندمن» (Sandman)  و جکسون-کوئن با سریال «تسخیر کاخ هیل» (The Haunting of Hill House) شناخته می‌شوند. «جیک فوی»، «اریک بالفور»، «کلر راشبروک» و «مارشا استفانی بلیک» دیگر بازیگران این سریال به نویسندگی «مارنی دیکنز» و کارگردانی «سو یونگ کیم» خواهند بود. این سریال بر اساس رمانی به همین نام نوشته «بی.ای. جونز» ساخته شده است.

 

آموزش جنسی (Sex Education)

تاریخ پخش (فصل چهارم): ۲۱ سپتامبر از نتفلیکس

در سریال «آموزش جنسی» که با فصل چهارم به پایان خواهد رسید «ایسا باترفیلد» در نقش «اوتیس میلبرن» بازمی‌گردد تا به همکلاسی‌هایش توصیه‌های جنسی بدهد. «جیلین اندرسون»، «اما مکی»، «کریس جنکس»، «میمی کین»، «کانر سویندلز»، «ایمی-لو وود»، «کدار ویلیامز-استیرلینگ»، «سایمون اشلی»، «تانیا رینولدز»، «پاتریشا الیسون»، «سمی اوتالبال»، «آن-ماری داف»، «جورج رابینسون»، «الیستر پتری»، «سامانتا اسایرو»، «جیسون آیزکس» در نقش «پیتر گراف» برادر بزرگ‌تر و موفق‌تر آقای گراف، «جمایما کرک»، «دوا صالح» و «کانر سوییندلز» دیگر بازیگران این سریال در فصل‌های گذشته بودند.

 

داستان ترسناک آمریکایی: ظریف (American Horror Story: Delicate)

تاریخ پخش: ۲۱ سپتامبر از اف‌ایکس

فصل دوازدهم «داستان ترسناک آمریکایی» با بازی «اما رابرتس» و «کیم کارداشیان» برای اولین بار در تاریخ چندگانه بر یک منبع الهام تکیه می‌کند و از رمان «ظریف» نوشته «دنیل ولنتاین» که به زودی منتشر خواهد شد اقتباس می‌شود. این رمان داستان زنی را بازگو می‌کند که باور دارد هویتی شوم مانع از به دنیا آمدن فرزندش خواهد شد. «هالی فیفر» (Impeachment: American Crime Story) نویسنده و شورانر این فصل است. دیگر بازیگران فصل دوازدهم «زاکری کوئینتو»، «بیلی لورد»، «ادسا آزیون»، «آنابل دکستر جونز»، «جولی وایت»، «کارا دلوین»، و «میکیلا جای رودریگز» خواهند بود.

 

کانتیننتال: از دنیای جان ویک (The Continental: From The World Of John Wick)

تاریخ پخش: ۲۲ سپتامبر از پیکاک

پیش‌درآمد «کانتیننتال» بر نسخه جوان‌تری از شخصیت «وینستون» در هتل «کانتیننتال» نیویورک دهه ۱۹۷۰ تمرکز می‌کند. در نسخه‌های سینمایی «ایان مک‌شین» نقش «وینستون» را بازی کرده است. او مالک هتل است و اگر ببیند که آدمکش‌ها درون هتل به حساب خود می‌رسند به حسابشان می‌رسد. «کالین وودل» در نقش «ونستون اسکات» جوان، «آیوماید ادگون»، «پیتر گرین»، «بن رابسون»، «هوبر پوئن دوژور»، «جسیکا الین»، «میشل پرادا»، و «مل گیبسون» خواهند بود. «کرک وارد» و «گرگ کولیج» نویسندگان این مینی‌سریال سه اپیزودی و شورانرهای آن خواهند بود. «آلبرت هیوز» کارگردان قسمت‌های اول و سوم و «شارلوت برندستورم» کارگردان قسمت دوم است.

هنوز بیدارم (Still Up)

تاریخ پخش: ۲۲ سپتامبر از اپل تی‌وی+

این سریال کمدی-رمانتیک شخصیتی به نام لیسا با بازی «آنتونیا توماس» و دنی با بازی «کریگ رابرتس» را دنبال می‌کند، دو دوستی که بیشتر شب‌ها را به گفت‌وگوی بی‌پایان می‌گذرانند چرا که از بی‌خوابی رنج می‌برند اما شاید به یکدیگر دلبسته نیز باشند. «فیل کلارک» و «پل شلسینگر» تهیه‌کنندگان سریالند.

 

کراپوپلیس (Krapopolis)

تاریخ پخش: ۲۴ سپتامبر از فاکس

داستان سریال در یونان باستان قرار داده شده و اعضای یک خانواده متشکل از انسان‌ها، خدایان و هیولاها را دنبال می‌کند که سعی دارند بدون کشتن یکدیگر یکی از اولین شهرهای تاریخ را مدیریت کنند. «دن هارمن» ژوئیه سال ۲۰۲۰ برای کارگردانی این سریال قرارداد بست و فوریه سال ۲۰۲۱ به صورت رسمی سفارش ساخت یک فصل را دریافت کرد. فاکس مارس گذشته در اقدامی بی‌سابقه پیش از پخش فصل اول تأیید کرد که فصل سوم سریال انیمیشن بزرگسالانه «کراپوپلیس» را می‌سازد. «ریچارد آیوادی»، «مت بری»، «هانا وادنیگهام»، «پم مورفی»، «دانکن تراسل»، «داو کامرون»، «تارا استرانگ»، و «استفانی بیتریز» از جمله صداپیشگان سریال بوده‌اند.

   

کسلوانیا: ناکترن (Castlevania: Nocturne)

تاریخ پخش: ۲۸ سپتامبر از نتفلیکس

این سریال انیمیشن فانتزی بزرگسالانه به نویسندگی «کلایو بردلی» اسپین‌آفی است برای «کسلوانیا» که بر اساس بازی ویدیویی محبوب کونامی ساخته شد. «ریکتر بلمانت» یکی از زادگان قبیله خون‌آشام‌کش بلمانت است که باید گروهی از شکارچیان و جادوگران ملحق شود تا از وقوع آخرالزمانی در حین «انقلاب فرانسه» جلوگیری کند. «ادوارد بلومل»، «پیکسی دیویس»، «توسو امبدو»، «ناستاسیا کینسکی»، «سیدنی جیمز هارکورت»، «زن مک‌کلارنون» و «فرانکا پوتنت» از جمله صداپیشگان سریال خواهند بود.

 

نسل وی (Gen V)

تاریخ پخش: ۲۹ سپتامبر از پرایم ویدیو

سریال «نسل وی» که اسپین‌آفی برای سریال «پسران» (The Boys) است با رده سنی بزرگسال (R) ساخته خواهد شد و زندگی ابرقهرمانانی را به تصویر می‌کشد که محدودیت‌های جسمانی و روانی خود را در معرض آزمون می‌گذارند. «جز سینکلر»، «لیزی برادوی»، «شین پل مک‌گی»، «ایمی کاررو»، «رینا هاردستی» و «مدی فیلیپس» نقش شخصیت‌های ابرقهرمان نوجوان را بازی خواهند کرد. دیگر بازیگران سریال «چنس پردومو»، «شلی کان»، «لاندن ثور»، «درک لا»، «ایسا جرمن»، «پاتریک شوارزنگر»، «شان پاتریک توماس» و «مارکو پیگوسی» خواهند بود. «میشل فازیکاس» و «تارا تابرز» سازندگان «مأمور کارتر» (Agent Carter) سرپرست نویسندگان و تهیه‌کننده سریال و «اریک کریپکی» خالق «پسران» در کنار «سث روگن»، «ایوان گلدبرگ» و «جیمز ویور» دیگر تهیه‌کنندگان پروژه خواهند بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۳ شهریور ۱۴۰۲ ۱۴:۴۷

نسل وي. بچه جايگزين. دريل ديكسون و صحرا رفتن تو ليست من . براي نسل وي خيييلي هيجان دارم سريال پسران واقعا عالي بود سبكش خشونتش موضوعات جنسيش همه چيش عاليه . دريل ديكسون هم قسمت اولش از حد انتظارم بهتر بوده. بچه جايگزين دو قسمت اولش معمولي بود قسمت سومش خوب بود واقعا سريال مريضيه!!! صحرا هم داستانش جالبه بصورت بالقوه ميتونه موضوعاتي جالبي رو به تصوير بكشه!! ممنون از سايت بي نظير(بي تعارف ميگم بي نظير)سي نما. فقط براي كاربران قديمي هم تخفيف بذاريد تمام تخفيفها براي كاربران جديده اينجوري خيلي از كاربران قديمي اكانت جديد ميسازن براي استفاده از تخفيف

نمایش اسپویل