news-background
news-background

سریال The Idol در HBO کنسل شد

«بت» برای فصل دوم به اچ‌بی‌او بازنمی‌گردد.

سریال بحث‌برانگیز «بت» (The Idol) پس از یک فصل در اچ‌بی‌او کنسل شد. فصل اول «بت» به نویسندگی «سم لوینسون» و «رضا فهیم» ایرانی تبار و بازی «لیلی رز دپ» و «ایبل «ویکند» تسفی» به شکل یک مینی‌سریال ساخته شده بود اما درباره تولید فصل دوم گمانه‌زنی می‌شد.

داستان «بت» در مورد یک خواننده پاپ پریشان با بازی «لیلی رز دپ» ۲۴ ساله فرزند «جانی دپ» است که با یک رهبر فرقه و صاحب یک کلوب شبانه با بازی «ایبل «ویکند» تسفی» آشنا می‌شود. فصل اول در قالب پنج اپیزود از اچ‌بی‌او پخش شد در حالی که تولید اپیزودهای آن با حواشی بسیار زیادی روبرو بود.

در ماه آوریل سال گذشته گزارش شد که سازندگان اختلاف نظر پیدا کرده‌اند و صحنه‌هایی از سریال مجدداً فیلمبرداری شده است. این اختلافات باعث جدایی «سوزانا سان» بازیگر فیلم «موشک سرخ» (Red Rocket) شد. «ایمی سایمتز» که قرار بود تمامی اپیزودها را کارگردانی کند از پروژه جدا شد و لوینسون مشارکت بیشتری در کارگردانی کرد.

اکران سریال در کن واکنش‌هایی چون «دیگر نمی‌خواهم لیلی رز دپ برهنه را ببینم» را به دنبال داشت و برخی منتقدین حتی سریال را تمسخر کردند. پیش از پخش سریال «رولینگ استون» گزارش داده بود که فیلمبرداری این پروژه با تغییرات مکرر آن برای بعضی از بازیگران مثل «شکنجه جنسی» بوده است. اما «هنک ازاریا» بازیگر نقش مدیر برنامه شخصیت جاسلین با بازی دپ پیش‌تر به «ایندیپندنت» گفته بود که میان عوامل «احترام بسیار زیادی» وجود داشته است.

«تروی سیوان»، «استیو زیسیس»، «ملانی لیبورد»، «الیزابت برکلی لورن»، «نیکو هیراگا»، «آن هیچ»، «جنی» رپر کره‌ای و یکی از اعضای «بلک‌پینک»، و «ریچل سنات» دیگر بازیگران این سریال بودند.

قسمت اول سریال ۹۱۳ هزار بیننده داشت اما قسمت دوم را ۸۰۰ هزار بیننده از شبکه کابلی اچ‌بی‌او و مکس دیدند. بینندگان قسمت اول پس از یک هفته افزایش پیدا کرد و به ۳.۶ میلیون رسید. این رکورد «بت» را بالاتر از قسمت اول «نیلوفر سفید» (The White Lotus) با ۳ میلیون بیننده در سال ۲۰۲۱ و قسمت اول «سرخوشی» (Euphoria) با ۳.۳ میلیون بیننده قرار می‌داد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید