news-background
news-background

واکنش دووین جانسون و ویل اسمیت به مصدومیت کوین هارت «احمق‌ترین آدم دنیا»

جانسون و اسمیت برای هارت آرزوی سلامتی کردند.

«کوین هارت» بازیگر و کمدین آمریکایی می‌گوید پس از مسابقه با «استیوان ریدلی» ستاره بازنشسته ان‌اف‌ال دچار مصدومیت شده و باید مدتی با صندلی چرخ‌دار حرکت کند. هارت در اینستاگرام به دنبال‌کنندگانش می‌گوید با ریدلی مسابقه می‌دهد تا معلوم شود که «چه کسی سریع‌تر» می‌دود اما هنگام پرش و «بعضی از کارهایی که جوانان می‌کنند» دچار مصدومیت می‌شود.

او خودش را «احمق‌ترین آدم زنده دنیا» می‌نامد و می‌گوید: «در این سن برای چه رقابت می‌کنیم؟ دارم چه می‌کنم؟ چرا مسابقه دادم؟ احمقانه‌ترین حرکت دنیا بود.»

هارت ۴۴ ساله در ادامه به هواداران بالاتر از ۴۰ ساله خود توصیه می‌کند به سن خودشان «احترام» بگذارند: «خانم و آقایان، ۴۰ سالگی واقعی است [و شوخی نیست]. به این سن احترام بگذارید وگرنه کاری می‌کند که احترام بگذارید. من مجبور شدم که احترام بگذارم.»

«ویل اسمیت» در واکنش به این پیام او می‌نویسد: «پیر شدن واقعی است! خوب شو، کِوْ.»

«واندا سایکس» کمدین می‌گوید: «اگر فکر می‌کنی ۴۴ سالگی دهانت را صاف می‌کند... صبر کن تا ۵۵ سالگی به سراغت بیاید... شاید از هم پاشیده شوی. خوب شو نادان!»

«دووین جانسون» همبازی هارت در «جومانجی» (Jumanji: Welcome to the Jungle) می‌گوید او هم در زمان کشتی‌گیری دچار مصدومیت مشابهی شده است: «مشکلی برایت پیش نمی‌آید.»

هارت در سال ۲۰۲۰ با خودروی «پلیموث باراکودا» مدل ۱۹۷۰ دچار یک سانحه رانندگی شدید شده بود. او در آن زمان گفته بود: «پس از تصادف، دنیا را جور دیگری می‌بینم. به زندگی از زاویه به کلی جدیدی نگاه می‌کنم. اکنون قدر زندگی را بسیار بیشتر می‌دانم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید