news-background
news-background

آنت بنینگ می‌گوید فرزند تراجنسیتی‌اش «الهام‌بخش» اوست: ای کاش هر خانواده‌ای یک عضو تراجنسیتی داشت

بنینگ از فرزند تراجنسیتی خود حمایت می‌کند.

«آنت بنینگ» بازیگر آمریکایی می‌گوید فرزند تراجنسیتی‌اش «استیون آیرا بیتی» از «وارن بیتی» برای او «الهام‌بخش» است و آرزو می‌کند که در هر خانواده‌ای یک عضو تراجنسیتی وجود می‌داشت.

بازیگر «زیبای آمریکایی» (American Beauty 1999) و «چراگاه آزاد» (Open Range 2003) در مصاحبه با «هالیوود ریپورتر» می‌گوید: «یک پسر تراجنسیتی دارم و او برای من یک منبع الهام است. بدون تردید، اتفاقی که در دنیای سیاست برای افراد تراجنستی در حال وقوع است بسیار نگران‌کننده و ترسناک است. وقتی وارد چرخه انتخابات [ریاست جمهوری آمریکا] شویم بدتر خواهد شد.»

بنینگ از جناح راست سیاسی ایالات متحده به خاطر تلاش برای تصویب قوانین ضد-تراجنسیتی انتقاد می‌کند و می‌گوید: «آن‌ها جامعه ما را بدنام کرده‌اند و مشکلاتی ایجاد می‌کنند که وجود ندارد و برای اهداف سیاسی ترس و نفرت می‌پراکنند.»

او می‌گوید جمهوری‌خواهان زمانی علیه همجنسگرایان مبارزه می‌کردند «اما امروز مسئله تراجنسیت‌هراسی است، و این شایع شده. در زمانه‌ای چنین می‌کنند که افراد تراجنسیتی بیشتری آزادانه به عنوان معلم، نویسنده و پزشک زندگی می‌کنند. یکی از پزشکان محبوب من یک زن تراجنسیتی است.»

بنینگ اضافه می‌کند: «آرزوی من این است که هر فردی یک عضو تراجنسیتی در خانواده‌اش داشته باشد چون وقتی یکی از عزیزانت تراجنسیتی باشد، آن‌وقت درک می‌کنید.»

علاوه بر بازیگر «بچه‌ها حالشان خوب است» (Kids Are All Right)، سلبریتی‌های دیگری چون «شارلیز ترون» و «سیگورنی ویور» از دگرباشی فرزندانشان حمایت کرده‌اند. دختر بنینگ با نام «کتلین بیتی» متولد شد و در ۱۴ سالگی خود را «استیون آیرا» نامید.

ویور پیش‌تر به «ساندی تایمز» گفته بود که فرزند نا-دوگانه‌اش علاقه‌ای به بازیگری ندارد. بازیگر ۷۳ ساله فیلم «بیگانه» (Alien) درباره فرزند ۳۳ ساله‌اش می‌گوید:‌ «ایشان نا-دوگانه‌اند. در کلمبیا تدریس می‌کنند، داستان‌سرایی دیجیتال، ربات‌ها، اطلاعات غلط، درباره هوش مصنوعی هیجان‌زده‌اند و از آن هراسی ندارند.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید