news-background
news-background

آلیس کوپر: به جانی دپ پیشنهاد کردم War of the Roses را با امبر هرد بازسازی کند؛ هیچ‌یک از فیلم‌های خودش را ندیده

کوپر و دپ در گروه «هالیوود وپمایرز» همکاری کرده‌اند.

«آلیس کوپر» خواننده راک آمریکایی می‌گوید فقط یک بار با دوست قدیمی‌اش «جانی دپ» درباره نزاع حقوقی با همسر سابقش «امبر هرد» در لندن و ویرجینیا گفت‌وگو کرده است.

کوپر که در گروه «هالیوود ومپایرز» با دپ همکاری می‌کند، در مصاحبه با نشریه بریتانیایی «تایمز» می‌گوید یک بار به دپ پیشنهاد کرده است: ««فکر خیلی خوبی دارم. تو و امبر باید فیلم «جنگ رزها»‌ (The War of the Roses) را بازسازی کنید. چه کسی حاضر است چنین فیلمی را نبیند؟»»

این خواننده اضافه می‌کند که دپ تصور بازی در بازسازی «جنگ رزها» او را به خنده انداخته است. «مایکل داگلاس» و «کاترین ترنر» در «جنگ رزها» نقش زوجی را بازی می‌کنند که با یکدیگر ناسازگارند. کوپر می‌گوید رفیقش همواره سعی می‌کند زندگی شخصی‌اش در کانون توجه قرار نگیرد: «جانی گیتاریست خوبی است و اگر در گوشه‌ای از صحنه برای یک گروه می‌نواخت و لازم نبود با آن میزان از توجه کنار بیاید راضی می‌بود. از قضا بازیگر خیلی خوبی است. هرگز هیچ‌یک از فیلم‌های خودش را ندیده.»

دپ در سال ۲۰۱۵ با هرد ازدواج کرد و دو سال بعد از او جدا شد. جدایی آن‌ها به یکی از بحث‌برانگیزترین اتفاقات چند سال اخیر تبدیل شد و به نبرد حقوقی در لندن و ایالات متحده کشیده شد. هرد در لندن پیروز شد اما در ایالات متحده از ستاره «دزدان دریای کارائیب» شکست خورد.

کوپر در چند فیلم از جمله «سایه‌های تاریک» (Dark Shadows) و «کابوس در خیابان الم» (Nightmare on Elm Street) نقش‌آفرینی کرده، با قرار گرفتن در کانون توجه و شایعه‌های عجیب بیگانه نیست. در دهه‌های گذشته این شایعه شنیده می‌شد که کوپر سر یک مرغ را با دندان کنده است.

کوپر می‌گوید: «جنبه عالی ماجرا این است که هرگز اتفاق نیفتاده. آن بالا روی صحنه بودم و نگاهی به پایین انداختم و چشمم به یک مرغ افتاد. نمی‌دانم از کجا آمده بود. با توجه به اینکه اهل دیترویت هستم هرگز به عمرم در یک مزرعه نبوده‌ام، بنابراین با موجودی که پر و بال داشته باشد و پرواز کند عادت نداشتم. آن را برداشتم و به سمت جمعیت پرتابش کردم، فکر کردم که یک نفر آن را برمی‌دارد و به خانه می‌برد، اسمش را آلیس می‌گذارد و از آن مراقبت می‌کند. در عوض جمعیت – در واقع افرادی که در ردیف جلو همگی روی ویلچر بودند – آن را تکه‌تکه کردند و دوباره روی صحنه انداختند. روز بعد نوشتند: «آلیس کوپر مرغ می‌کشد.» فرانک زاپا تماس گرفت و گفت: «هر کاری می‌کنی این شایعه را تکذیب نکن.» در آن زمان بود که متوجه شدم: موسیقی راک به یک شخصیت شرور نیاز دارد.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید