news-background
news-background

فیلم Heart of Stone در نتفلیکس ۳۳ میلیون بیننده داشت

«سنگ‌دل» در نتفلیکس ۳۳ میلیون بیننده داشت.

فیلم «سنگ‌دل» (Heart of Stone) «گل گدوت» از ۷ تا ۱۳ اوت ۳۳.۱ میلیون بیننده در نتفلیکس داشته و پربیننده‌ترین فیلم انگیسی-زبان هفته در این پلتفرم استریم شده است.

نتفلیکس اعلام کرده است که «مادر» (The Mother) با بازی «جنیفر لوپز» که چند هفته در ماه ژوئن بر فهرست پربیننده‌ترین‌های پلتفرم حکمرانی می‌کرد، پس از ۹۱ روز با ۱۳۶.۴ میلیون بیننده در رده هفتم پربیننده‌ترین فیلم‌های انگلیسی-زبان تاریخ نتفلیکس قرار گرفته است.

این پلتفرم استریم پیش‌تر آمار بینندگان عناوین را در ۲۸ روز اول می‌سنجید اما در ماه ژوئن اعلام کرد که از این پس برای محاسبه بینندگان در ۹۱ روز اول ساعات تماشا را بر مدت عناوین تقسیم می‌کند تا به میزان «بیننده» دقیق‌تری برسد.

فیلم «حمله مخفی» (Hidden Strike) «جکی چان» و «جان سینا» پس از دو هفته صدرنشینی به رتبه دوم سقوط کرده در حالی که مستند «ناگفته: جانی فوتبال» (Untold: Johnny Football) با ۷.۷ میلیون بیننده در رتبه سوم قرار گرفته است.

در بخش پربیننده‌ترین سریال‌های هفته، «مسکن» (Painkiller) با ۷.۲ میلیون بیننده رتبه اول را به دست آورده در حالی که فصل دوم «وکیل لینکلن‌سوار» (The Lincoln Lawyer) با ۵.۲ میلیون بیننده به رتبه دوم رسیده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید