news-background
news-background

پرسه واکین فینیکس و آری استر در نیومکزیکو برای یافتن لوکیشن وسترن Eddington

چهارمین فیلم بلند «آری استر» یک وسترن خواهد بود.

«آری استر» و «واکین فینیکس» جمعه این هفته در نیومکزیکو در حال بررسی لوکیشن‌های فیلم وسترن «ادینگتون» (Eddington) دیده شده‌اند. در حالی که اعتصاب بازیگران آمریکا (SAG-AFTRA) به زودی وارد دومین ماه می‌شود، فینیکس به اهالی استانسیای نیومکزیکو گفته است که هدف از حضورش در این منطقه بررسی لوکیشن برای فیلم وسترن استر است.

داستان «ادینگتون» بر اساس گزارش‌های غیررسمی در یک شهر خیالی و یک منطقه معدنی در نیومکزیکو قرار داده شده و درباره یک کلانتر و یک شهردار است که با یکدیگر ناسازگاری پیدا می‌کنند.

«پاول پوگوژلسکی» فیلمبردار استر در ماه آوریل گفته بود که «ادینگتون» احتمالاً اواخر تابستان امسال فیلمبرداری خواهد شد.

استر پیش‌تر در مصاحبه با «نیویورک تایمز» فاش کرده بود که پس از «بو ترسیده» (Beau Is Afraid) «تقریباً بدون شک» یک وسترن با فینیکس می‌سازد: «آنچه [فینیکس] با اعتبار خود کرد شجاعانه بود، به تعبیری یک خودکشی. و این برای من هیجان‌انگیز است.»

استر در یک جلسه پرسش و پاسخ با کاربران «ردیت» گفته بود: «در دوره‌ای فکر می‌کردم که «میدسامر» (Midsommar) فیلم اول من خواهد بود، اما در دوره‌ای دیگر فیلمنامه‌ای به نام «ادینگتون» را فیلم اول خود می‌دانستم. به مدت شاید پنج سال، سعی کردم این وستنر-نوآر کمدی تلخ پربازیگر را بسازم. فیلم بعدی من نخواهد بود، هرچند به‌شدت تمایل دارم آن را بسازم. اول «موروثی» (Hereditary) را ساختم، اما همیشه «میدسامر» را گوشه‌ای نگه داشتم، یعنی همیشه درون من وجود داشت.»

این فیلمساز پس از «موروثی» به سراغ «میدسامر» رفت و اخیراً «بو ترسیده» را با همکاری فینیکس کارگردانی کرد. انتظار می‌رود استودیوی ای-۲۴ برای چهارمین بار فیلم استر را پخش کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید