news-background
news-background

فیلم Wonder Woman 3 بر خلاف ادعای گل گدوت در دست ساخت نیست

گدوت پیش‌تر گفته بود که مدیران دی‌سی وعده تولید «زن شگفت‌انگیز ۳» را به او داده‌اند.

فیلم «زن شگفت‌انگیز ۳»‌ (Wonder Woman 3) بر خلاف ادعای «گل گدوت» در استودیوهای دی‌سی و برادران وارنر در دست ساخت نیست. «ورایتی» گزارش داده است که «پیتر سفران» و «جیمز گان» مدیران استودیوی دی‌سی در حال حاضر برنامه‌ای برای قسمت سوم این فیلم ابرقهرمانی ندارند و در عوض پیش‌درآمد «بهشت گمشده» (Paradise Lost) را برای پلتفرم استریم مکس می‌سازند.

گدوت پیش‌تر در مصاحبه با «کامیک‌بوک» گفته بود: «آنچه از جیمز و پیتر شنیدم این است که «زن شگفت‌انگیز ۳» را با هم می‌سازیم.» این بازیگر در مصاحبه دیگری با مجله «فلانت»‌ اضافه کرده بود: «به جلسه‌ای با حضور «جیمز گان» و «پیتر سفران» دعوت شدم و آنچه که آن‌ها به من گفتند را نقل قول می‌کنم: «جای تو امن است. «زن شگفت‌انگیز ۳» را با تو می‌سازیم. تو را در نقش «زن شگفت‌انگیز» دوست داریم – جای هیچ نگرانی نیست.» بنابراین زمان مشخص خواهد کرد.»

با این حال منابع «ورایتی» ادعا می‌کنند که هیچ وعده‌ای به گدوت در رابطه با «زن شگفت‌انگیز ۳» داده نشده و هیچ بحث تعیین‌کننده‌ای با این بازیگر برای روشن شدن آینده او در دنیای دی‌سی تشکیل نشده است. گان و سفران چند ماه پیش برنامه‌های فاز اول دنیای جدید دی‌سی را اعلام کردند و گفتند که «سوپرمن: میراث» (Superman: Legacy) اولین پروژه آن‌ها خواهد بود.

گدوت برای اولین بار در فیلم «بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت» (Batman v Superman: Dawn of Justice) نقش «زن شگفت‌انگیز» را بازی کرد و سپس در فیلم جداگانه «زن شگفت‌انگیز» در سال ۲۰۱۷ به کارگردانی «پتی جنکینز» دیده شد. «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» (Wonder Woman 1984) دومین قسمت چندگانه گدوت و «پتی جنکینز» روز کریسمس سال ۲۰۲۰ همزمان با اکران در سالن‌های سینمای آمریکا از اچ‌بی‌او مکس در دسترس قرار گرفت. گدوت سپس در فیلم‌های «لیگ عدالت» (Justice League) نیز مقابل دوربین رفت و در «شزم! خشم خدایان» (Shazam! Fury of the Gods) نقش کوتاهی بازی کرد.

دسامبر گذشته گزارش شد که پروژه «زن شگفت‌انگیز ۳» با وجود نگارش فیلمنامه لغو شده است. جنکینز در آن زمان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که تمایلی به لغو شدن پروژه نداشته است.

سفران پیش‌درآمد «بهشت گمشده» را به «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) تشبیه کرده و گفته بود که داستان آن پیش از تولد دایانا یا «زن شگفت‌انگیز»‌ قرار داده شده است: «در واقع در مورد دسیسه‌های سیاسی پشت پرده جامعه‌ای تماماً زنانه است.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید