news-background
news-background

تریلر فیلم Sitting In Bars With Cake: یارا شهیدی با کیک در بار

«یارا شهیدی» در فیلم جدید «تریش سای» نقش‌آفرینی کرده است.

آمازون پرایم ویدیو اولین تریلر فیلم «نشستن در بارها با کیک» (Sitting In Bars With Cake) با بازی «یارا شهیدی» را رونمایی کرد.

در خلاصه داستان رسمی فیلم آمده است: « فیلم «نشستن در بارها با کیک» با الهام از اتفاقات واقعی، دو دوست صمیمی به نام جین (یارا شهیدی) و کورین (اودسا ازیون) را دنبال می‌کند که بیست و چند سالگی خود را در لس‌آنجلس می‌گذرانند. کورین که به‌شدت برون‌گرا است، دوست صمیمی خود که یک قناد خجالتی اما بسیار بااستعداد است را راضی می‌کند که به مدت یک سال کیک بپزد و آن‌ها را به بارها ببرد، با این هدف که افرادی را ملاقات و اعتماد به نفس پیدا کند.»

«ادسا ازیون»، «مارتا کلی»، «ران لوینگستون» و «بت میدلر» دیگر بازیگران این فیلم به کارگردانی «تریش سای» خواهند بود. سای بیشتر با فیلم‌هایی چون «آوازه‌خوان حرفه‌ای ۳» (Pitch Perfect) شناخته می‌شود.

سای در مصاحبه با «اینترتینمنت ویکلی» می‌گوید: «وقتی برای اولین بار فیلمنامه را خواندم، فکر کردم فیلمنامه یک فیلم می‌خوانم، اما پس از حدود ۲۰ صفحه، متوجه شدم که خیلی بیش از این است. اینکه ناگهان زیر پایم خالی می‌شد دوست داشتم. حرکتی مخاطره‌آمیز است که دیگران را به ساختن یک کمدی واقعاً غیرجدی که اساساً درباره رابطه جنسی جوانان است تشویق کنی و و سپس آن را به اثری بسیار سنگین بدل کنی و بعد سعی کنی آن را دوباره برگردانی و به فیلمی تبدیل کنی که به مردم حس شادی و خوش‌بینی می‌دهد. متوجه شدم که ما یک لقمه بسیار بزرگ برداشته‌ایم. آیا می‌توانیم آن را بجویم؟ نمی‌دانم موفق شده‌ایم یا نه اما واقعاً چالشی دوست‌داشتنی بود.»

فیلم «نشستن در بارها با کیک» ۸ سپتامبر از پرایم ویدیو پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید