news-background
news-background

مارک مارگولیس بازیگر سریال Breaking Bad درگذشت

بازیگر نقش «هکتور سالامانکا» در ۸۳ سالگی از دنیا رفت.

«مارک مارگولیس» بازیگر نقش «هکتور سالامانکا» در سریال «برکینگ بد» (Breaking Bad) در ۸۳ سالگی درگذشت. مارگولیس سابقه بازی در فیلم «پی» (Pi) «دارن آرونوفسکی» و «صورت زخمی» (Scarface) و سریال «آز» (Oz) را داشت.

این بازیگر متولد فیلادلفیا در دهه ۱۹۹۰ در فیلم «ایس ونچورا» (Ace Ventura: Pet Detective) و سپس «مرثیه‌ای برای یک رؤیا» (Requiem for a Dream)، «چشمه» (The Fountain)، «کشتی‌گیر» (The Wrestler)، «قوی سیاه» (Black Swan) و «نوح» (Noah) همگی به کارگردانی آرونوفسکی دیده شد. او علاوه بر «برکینگ بد» نقش هکتور را در اسپین‌آف «بهتر است با سال تماس بگیرید» (Better Call Saul) تکرار کرد.

مارگولیس در سال ۲۰۱۲ به «هالیوود ریپورتر» گفته بود که چرا آرنوفسکی به همکاری با او تمایل دارد: «فکر می‌کند وظیفه‌اش است! [بازیگری را] با او و در اولین فیلمش «پی» که با ۶۰ هزار دلار ساخته شد شروع کردم وقتی که شناخته‌شده نبود. سه ماه دنبالش بودم چون دائماً به من دروغ می‌گفت و پولم را نمی‌داد. بالأخره تهدیدش کردم با مادرش که مسئول تدارکات فیلم بود تماس می‌گیرم بعد بالأخره پولم را داد.»

مارگولیس به زبان اسپانیایی مسلط نبود اما در اپیزود دوم از فصل دوم «برکینگ بد» در نقش هکتور معرفی شد. این شخصیت توان راه رفتن نداشت و فقط با حالات چهره و با استفاده از یک زنگ ارتباط برقرار می‌کرد.

او پیش‌تر گفته بود: «تا جایی که می‌دانستم قرار بود برای یک اپیزود در «برکینگ بد» بازی کنم، اما سلیقه‌ها متفاوت است و مردم به من علاقه نشان دادند. اخیراً یک نفر از من پرسید: «چطور می‌توانی نقش این مرد وحشتناک را بازی کنی؟» گفتم: «با دوستانم حرف زده‌ای؟ به تو خواهند گفت که پیش از این آدم خوشبختی نبوده‌ام.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید