news-background
news-background

تمایل زک اسنایدر برای انتشار کات کارگردان Sucker Punch: مردم برداشت نادرستی کردند

اسنایدر می‌گوید مایل است کات کارگردان «مشت ناگهانی» را منتشر کند.

یکی از بحث‌برانگیزترین فیلم‌های «زک اسنایدر» اکشن فانتزی «مشت ناگهانی» (Sucker Punch) است که در سال ۲۰۱۱ با بودجه ۸۲ میلیون دلاری تولید شد و نزدیک به ۹۰ میلیون دلار فروخت. اسنایدر دو سال پیش فاش کرده بود که کات طولانی‌تری از این فیلم وجود دارد. «امیلی براونینگ»، «ابی کورنیش»، «جنا مالون»، «ونسا هاجنز»، «جیمی چانگ»، «اسکار آیزک» و «جان هم» از جمله بازیگران این فیلم بودند.

اسنایدر در مصاحبه جدیدی با «لترباکسد» می‌گوید: «فیلم بسیار تفرقه‌افکنی بود. راستش، افرادی که به من برخورد می‌کردند و می‌گفتند ««مشت ناگهانی» فیلم محبوب من است» معمولاً دختران نوجوان دلواپس بودند. مثل یک ترانه «موریسی» [خواننده انگلیسی که با اشعار تلخ و سنت‌شکنانه شناخته می‌شود] یا چنین چیزی است.»

اسنایدر می‌گوید با این انتقاد که فیلم «زیادی استثمارگرانه» است موافق نیست و «مردم این برداشت را کردند که فیلم [فقط] مبارزه دختران و همه آن مسائل است.» بنابراین او تمایل دارد که مانند «لیگ عدالت زک اسنایدر» (Zack Snyder’s Justice League) یک کات کارگردان برای «مشت ناگهانی» منتشر کند تا مخاطبین تجدید نظر کنند.

این فیلمساز اضافه می‌کند که «مشت ناگهانی» را تحت تأثیر فیلم‌های «فرانسیس» (Frances) با بازی «جسیکا لنگ» و «کوین کاستنر»، «برزیل» (Brazil) و «این‌طور چیزها» (All That Jazz) ساخته است.

اسنایدر در سال ۲۰۲۱ به «ونیتی فیر» گفته بود: «این فیلمی است که من با همکاری دوستم «استیو شیبویا» نوشتم و ما مدت‌ها بود که در موردش حرف می‌زدیم چون برای من فیلمی بود که قدر دانسته نشد، اما از بسیاری جهات یک فیلم اعتراضی است. فیلمی در مورد ژانر است، در آن زمان از من می‌پرسیدند چرا چنین لباس‌هایی به تن دخترها کرده‌اید و من همیشه می‌گفتم: «من این لباس‌ها را به تنشان نکرده‌ام، شما کرده‌اید.» همیشه فیلم را به عنوان اعلام جرم فرهنگ عامه می‌دانستم. اما در آن زمان انتقاداتی برخلافش به من می‌شد، مثل یک فیلم ضد-جنسیتی و پرسروصدا، اما ساختنش لذت‌بخش بود و تا امروز هنوز دوستش دارم. اولین باری بود که واقعاً مجبور شدم ساختار فیلم را بیشتر تجاری بنا کنم و در ضمن کات کارگردانی از آن فیلم وجود دارد که هنوز منتشر نشده. این را با صدای بلند می‌گویم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۲ مرداد ۱۴۰۲ ۰۰:۵۲

یکی از بهترینها و متفاوت ترینهای زک اسنایدره

نمایش اسپویل