news-background
news-background

تام فلتون می‌گوید در یکی از صحنه‌های Harry Potter آلن ریکمن را تقریباً به کشتن داده است

فلتون یکی از صحنه‌های «هری پاتر» را به یاد آورده است.

«تام فلتون» فاش کرده است که در یکی از صحنه‌های «هری پاتر» (Harry Potter) «آلن ریکمن» را «تقریباً» به کشتن داده است. بازیگر نقش «دراکو مالفوی» در اقتباس سینمایی از کتاب‌های «جی.کی. رولینگ» می‌گوید با پا گذاشتن روی شنل ریکمن را تقریباً به اختناق رسانده است. ریکمن  در سال ۲۰۱۶ و پس از مبارزه با سرطان از دنیا رفت.

فلتون می‌گوید: «آلن ریکمن به شکلی کاملاً روشن به من گفت: «پایت را روی شنل لعنتی من نگذار.» کم‌وبیش ریشخند زدم، من و «مرگ‌خواران» به یکدیگر نگاهی انداختیم: «شوخی می‌کند؟» به‌سرعت معلوم شد که به‌هیچ‌وجه شوخی نمی‌کند.»

فلتون ادامه می‌دهد: «برداشت بعدی، کارگردان تأکید کرد که تا جایی که می‌توانم نزدیک به آلن راه بروم، و تا نیمه‌های راه «تالار بزرگ» رفته بودیم که [خفقان ریکمن را تقلید می‌کند]. باید به یاد داشته باشید که شنل او اطراف گردنش متصل شده بود. نزدیک بود آن مرد بیچاره را به کشتن دهم. سپس یک بار دیگر رو برگرداند و نگاهی به من انداخت که هرگز دوست ندارید ببینید.»

او ادامه می‌دهد: «از بخت خیلی خوش، برداشت بعدی یک نفر دیگر روی شنل او پا گذاشت، و باعث شد خشم از من دور شود. اما هیچ‌وقت آن کلمات را فراموش نمی‌کنم: «پایت را روی شنتل لعنتی من نگذار.»»

برادران وارنر اخیراً برای تولید اقتباس تلویزیونی از «هری پاتر» با تهیه‌کنندگی و نظارت مستقیم رولینگ چراغ سبز نشان داده اما بازیگران هنوز معرفی نشده‌اند. «دنیل ردکلیف» پیش‌تر گفته بود که تمایل ندارد در این سریال نقش‌آفرینی کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید