news-background
news-background

تریلر فصل دوم سریال The Wheel of Time

فصل دوم «چرخ زمان» در ماه سپتامبر پخش خواهد شد.

آمازون پرایم ویدیو تریلر رسمی فصل دوم سریال «چرخ زمان» (The Wheel of Time) با بازی «رزاموند پایک» را منتشر کرد. این پلتفرم استریم پیش‌تر اعلام کرده بود که فصل دوم در ماه سپتامبر پخش خواهد شد. «ریف جادکینز» که سابقه نویسندگی در «مأمورین شیلد» شبکه ای‌بی‌سی را داشته شورانر این سریال است.

داستان «چرخ زمان» که براساس رمان‌های فانتزی «رابرت جوردن» ساخته می‌شود، در دنیایی می‌گذرد که تنها بعضی از زنان اجازه‌ دسترسی به جادو را دارند. سریال ماجرای «موارین دامودرد» با بازی «رزاموند پایک» را پی می‌گیرد که به همراه پنج مرد و زن جوان که پیش‌گویی شده یکی از آن‌ها «دراگون ری‌بورن» است و یا بشریت را به نابودی می‌کشاند و یا نجات‌بخش اوست، به سفری مخاطره‌آمیز می‌روند.

«جوشا استرادوفسکی» در سریال نقش «رند ال ثور»، «مارکوس روثرفورد» نقش «پرین آیبارا»، و «زوئی رابینز» نقش «ناینیو» را ایفا خواهند کرد. علاوه بر این، «بارنی هریس» نیز در نقش «مت کاثون»، «دنیل هنی» در نقش «لان ماندراگوران» و «مدلین مدن» در نقش «اگوین ال ور» ظاهر شده‌اند.

آمازون تابستان سال گذشته در کامیک-کان سن دیه‌گو اعلام کرده بود که فصل سوم این سریال را تولید می‌کند. فصل اول «چرخ زمان» ۱۹ نوامبر ۲۰۲۱ از پرایم ویدیو پخش شده است.

پخش فصل دوم «چرخ زمان» ۱ سپتامبر از پرایم ویدیو آغاز خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید