news-background
news-background

آنتونی کاریگان در فیلم Superman: Legacy نقش Metamorpho را بازی می‌کند

بازیگر سریال «بری» به فیلم «سوپرمن: میراث» پیوست.

پس از انتخاب بازیگران نقش‌های «کلارک کنت» و «لوییس لین»،‌ «جیمز گان» نویسنده و کارگردان «سوپرمن: میراث» (Superman: Legacy) بازیگر نقش «متامورفو» (Metamorpho) را برگزید.

«هالیوود ریپورتر» گزارش داده است که «آنتونی کاریگان» بازیگر سریال «بری» (Barry) در این فیلم نقش باستان‌شناس دنیای دی‌سی را بازی خواهد کرد. کاریگان به تازگی برای بازی در «بری» نامزد امی شده است.

این هفته گزارش شد که «ایزابلا مرسد» در نقش «هاک‌گرل»، «ادی گاتگی» در نقش «مستر تریفیک»، و «نیتان فیلیون در نقش «گرین لنترن» نقش‌آفرینی خواهند کرد. گان پیش‌تر «دیوید کورنسوت» را برای نقش سوپرمن و «ریچل برازناهان» را برای نقش لین برگزیده بود.

قرارداد با کاریگان در حالی منعقد شده که هالیوود با شکست مذاکرات اتحادیه بازیگران و تهیه‌کنندگان در آستانه تعطیلی قرار گرفته است. در صورت اعلام اعتصاب، هرگونه مذاکره برای ملحق شدن به پروژه‌ها میان بازیگران و استودیوها ممنوع خواهد شد.

کاریگان که از کودکی به یک نوع طاسی مبتلا است درباره این نقش می‌گوید: «کتاب‌های کامیک را دوست دارم، هوادار متعصبش نیستم، اما وقتی که همه موهایم ریخت، و همه این ابرقهرمانان و ابرشرورهای طاس را زیارت کردم و همه آن‌ها را به خاطر سپردم، متعصب بودم. به یاد می‌آورم که وقتی متامورفو را دیدم او یک چکش بزرگ به عنوان یک دست داشت، و فکر کردم، این مرد یک شخصیت خطرناک است. یادم می‌ماند.»

او اضافه می‌کند: «می‌دانید، وقتی او قدرت‌هایش را به دست می‌آورد آن را یک طلسم تصور می‌کند. این اتفاقی است که من هم احساس کردم. من در مورد خودم آن را به یک موهبت تبدیل کردم.»

شخصیت «متامورفو» که در سال ۱۹۶۵ توسط «باب هینی» و «رامونا فریدون» خلق شد می‌تواند عناصری از بدنش را به شکل‌های مختلف تبدیل کند. او در کتاب‌های کامیک دی‌سی یک کارآگاه می‌شود و گروهی از شخصیت‌های ابرقهرمان موسوم به «بیگانگان» (Outsiders) را تشکیل می‌دهد.

کاریگان با سریال «امی» سه نامزدی امی را به دست آورده و چهار مرتبه نامزد دریافت جایزه اتحادیه بازیگران شده است. او سابقه بازی در فیلم «بیل و تد با موسیقی روبرو می‌شوند» (Bill & Ted Face the Music) را دارد و سال آینده در «بزرگسالان» (The Adults) مقابل «الکس وینتر»، «جاش گد» و «ایوان ریچل وود» دیده خواهد شد.

فیلم «سوپرمن: میراث» ۱۱ ژوئیه ۲۰۲۵ اکران خواهد شد. انتظار می‌رود فیلمبرداری پروژه از اوایل سال ۲۰۲۴ آغاز شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید