news-background
news-background

مارگو رابی می‌گوید او را با اما مکی بازیگر سریال Sex Education اشتباه می‌گیرند؛ گرتا گرویگ: دیوانه‌وار بودن فیلم Barbie نشأت‌گرفته از ترس از دست دادن سالن‌های سینماست

رابی می‌گوید او را با «اما مکی» اشتباه می‌گیرند.

«مارگو رابی» در مصاحبه جدیدی با «بازفید» می‌گوید او را در مواقعی با «اما مکی» بازیگر سریال «آموزش جنسی» (Sex Education) اشتباه می‌گیرند. رابی بیشتر با فیلم‌های «جوخه انتحار» (Suicide Squad)، «گرگ وال استریت» (Wolf of Wall Street) و «روزی روزگاری در هالیوود» (Once Upon a Time in Hollywood) شناخته می‌شود و به تازگی در فیلم «باربی» (Barbie) «گرتا گرویگ» با مکی همکاری کرده است.

رابی می‌گوید اشتباه هواداران را برای فیلم «باربی» دستمایه قرار داده است: «سال‌هاست به من می‌گویند به دختری که در «آموزش جنسی» بازی کرده شباهت دارم، یعنی «اما مکی». و او در فیلم نقش یکی از باربی‌ها را بازی کرده چون من و گرتا فکر کردیم که مضحک خواهد بود. فکر می‌کردیم که با این شباهت ظاهری شوخی خواهیم کرد... اما بعد وقتی به شکل باربی لباس پوشیدیم دیدیم که آن‌قدرها شبیه نیستیم. یعنی وقتی موهای او قهوه‌ای و موهای من بلوند باشد، شباهت زیادی نداریم. بنابراین آن شوخی را در فیلم قرار ندادیم.»

رابی با این حال اضافه می‌کند: «اما وقتی مردم می‌آیند و می‌گویند: «بازی تو را در «آموزش جنسی» خیلی دوست داریم»، فقط می‌گویم: «ممنونم. خیلی ممنونم.»»

مکی پیش‌تر در مصاحبه با «توتال فیلم» گفته بود برای همکاری با گرویگ بسیار هیجان‌زده شده است: «او قهرمان من است و انتظاراتم را برآورده کرد. همه کسانی که در فیلم بازی کرده‌اند هیجان‌زده‌اند تا ببینند چه نتیجه‌ای خواهد داشت. نمی‌توانم صبر کنم، به نظر من فیلم کاملی می‌آید. وقتی فیلمنامه را خواندم و وقتی فیلمبرداری می‌کردیم این حس را داشتم.»

گرویگ که فیلمنامه «باربی» را با همکاری همسرش «نوآ بامبک» نوشته، در مصاحبه با «گاردین» می‌گوید جنون‌آمیز بودن فیلم از ترس از دست رفتن سالن‌های سینما در پاندمی نشأت می‌گیرد: «حس تمایل به خلق اثری آنارشیک و مهارنشدنی و کاملاً دیوانه‌وار وجود داشت. چون احساس کردم: «خوب، اگر قرار است یک بار دیگر به سینما برگردیم، بگذار اثری کاملاً لجام‌گسیخته باشد.» او اضافه می‌کند که این آنارشی از «انزوای عمیق پاندمی» نشأت می‌گیرد: «آن حس زندگی در قفس‌های کوچک خود، تنها.»

گرویگ می‌گوید بامبک به نشانه حمایت از اعتصاب نویسندگان در مراسم افتتاحیه «باربی» در لس‌آنجلس حضور پیدا نکرده است: «همکار نویسنده‌ام، شریک من در عشق و هنر، نوآ بامبک اینجا حضور ندارد. او مشتاقانه از نبرد اتحادیه نویسندگان حمایت می‌کند. او یک دختر باربی است. بدون او در «باربی» هیچ اتفاقی نمی‌افتاد، و بدون نویسندگان هیچ اتفاقی در هالیوود نمی‌افتد.»

«باربی» ۲۱ ژوئیه در سراسر دنیا اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید